فرمانداروامام جمعه دهلران آرای خودرابه صندوق انتخابات ریختند

فرماندار و امام جمعه دهلران در اولین دقایق آغاز رای گیری با حضور در شعبه اخذ رای شماره 17، آرای خود را به صندوق انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ریختند.
کد خبر: ۱۸۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 26 February 2016

فرماندار و امام جمعه دهلران در اولین دقایق آغاز رای گیری با حضور در شعبه اخذ رای شماره 17، آرای خود را به صندوق انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ریختند.

به گزارش تابناک ایلام؛ همزمان با سراسر کشور مردم خطه مرزی و سرزمین سرداران و 290 شهید گلگون کفن شهرستان دهلران با حضور در پای صندوق های رای شور و شعور سیاسی اجتماعی خود را به نمایش گذاشتند.
حضور افراد سالخورده و رای اولی ها در کنار هم در صف های طولانی صحنه های زیبایی از آغاز خلق حماسه سیاسی در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی به تصویر کشیده است.
فرماندار دهلران پس از مشارکت در انتخابات گفت: امروز مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه حوزه انتخابیه دهلران در شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره عزم خود را جزم کرده اند تا حضوری حماسه ساز در انتخابات داشته باشند.
امیدعلی سبزی افزود: در این حوزه انتخابیه 197 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده و بیش از چهار هزار نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
وی با اشاره به وجود 133 هزار و 438 نفر واجد شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه افزود: از این تعداد هفت هزار و 200 نفر رای اولی هستند.
امام جمعه دهلران نیز گفت: حضور آحاد مردم در پای صندوق های اخذ رای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، پاسداری از ارزش ها و آرمان های امام راحل و افزودن برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات این مردم است.
حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: امروز ملت ما با حضور حماسی خود در انتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و حدود 590 هزار نفر جمعیت که از این تعداد 434 هزار و 637 نفر واجد شرایط رای هستند دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و همچنین یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران در مجموع 531 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم این حوزه ها در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در هر شعبه یک صندوق ویژه آرای مجلس خبرگان رهبری و یک صندوق ویژه آرای مجلس شورای اسلامی است.
38 نامزد تایید صلاحیت شده شامل 31 نفر در حوزه انتخابیه ایلام، چرداول، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان و هفت نفر در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره برای کسب سه کرسی نمایندگی مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و 2 نامزد نیز برای کسب یک کرسی نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با هم رقابت می کنند.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه هفتم اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار