تکذیب فرماندار رشت از شایعات عملکرد نادرست روند برگزاری انتخابات

کد خبر: ۱۸۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶ 27 February 2016
تابناک گیلان: فرماندار شهرستان رشت، شایعه پراکنی در برخی از پایگاه های اطلاع رسانی که متنی بر عملکرد نادرست روند برگزاری انتخابات را تکذیب کرد و گفت: فرآیند رای گیری در کمال آرامش و با امنیت کامل انجام می‌گیرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات فرمانداری شهرستان رشت، سیدعیسی مهدوی، فرماندارشهرستان رشت دقایقی پیش(7 اسفند) در حاشیه بازدید میدانی از شعب اخذ رای در سطح شهرستان رشت حضور مردم را پرشکوه توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه چندین ساعت از آغاز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری می‌گذرد اما همچنان مردم در پای صندوق‌های رای حضور دارند تا بتوانند تکلیف شرعی و سیاسی خود را ادا کنند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات‏ سرمایه‏ گذارى عظیم ملت ایران است، افزود: انتخابات‏ یکى از آزمون‌هاى بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است لذا شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم پای صندوق‌های رأی می‌تواند تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر کند.

 

فرماندار  شهرستان رشت با تأکید بر اینکه همه مجریان انتخابات باید تابع قانون باشند، گفت: مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات در تلاش هستند تا از آرای مردم با رعایت قانون به عنوان حق واقعی مردم صیانت کنند.

 

مهدوی با تاکید بر اینکه با حضور مجریان و ناظرین برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای، فرآیند رای گیری در کمال آرامش و با امنیت کامل در حال انجام است، ادامه داد: هیات بازرسین و ناظرین در سطح شهرستان در حال بازدید از شعب اخذ رای هستند و تاکنون هیچ مشکلی گزارش نشده است و همواره از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گزارش می‌دهند.

 

وی با اشاره به استقبال مردم در برخی شعبه‌های رای گیری از مردم خواست؛ حضور در پای صندوق‌های اخذ رای را به ساعات پایانی زمان رای گیری موکول نکنند و گفتنی است؛ شهرستان رشت ۷۰۸ هزار واجد شرایط رای و هزار و ۵۰شعبه اخذ رای دارد.

 

مهدوی در ادامه شایعه پراکنی در برخی از پایگاه های اطلاع رسانی که متنی بر عملکرد نادرست روند برگزاری انتخابات را تکذیب کرد و افزود: این بد اخلاقی ها و سو رفتار ها و عدم گذشت اصحاب محترم رسانه باعث تزلزل و اختلال در تصمیم مردم عزیز مان خواهد شد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را که از دغدغه های اصلی مقام  معظم رهبری و نظام  انقلاب اسلامی است را محقق نخواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: این امر چیزی جزء سو استفاده  دشمنان علیه انقلاب اسلامی که امانت خون پاک شهداست را بدنبال نخواهد داشت .

 

مهدوی همچنین اشاره و تاکید  داشت: که در تمامی بخش های توابع  از ساعات آغازین انتخابات تا به  الان به خوبی برگزار شده است و خوشبختانه  تا کنون گزارشی مبنی برکوتاهی عملکرد از سوی عوامل اجرایی انتخاباتی به  گوش نرسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار