انتخابات تالش در امنیت کامل برگزار شد

کد خبر: ۱۸۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴ 27 February 2016
تابناک گیلان: فرماندار تالش گفت: انتخابات با امنیت کامل در تالش برگزار شد و مردم این شهرستان حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، علی فتح‌اللهی امشب در ستاد انتخابات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: انتخابات در حوزه روستایی و شهری شهرستان تالش به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه در تالش 249 شعبه اخذ رأی مستقر شده بود، افزود: در سه شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال 218 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بودند.

فرماندار تالش گفت: در تمام نقاط شهرستان تالش شعبه‌های ثابت و سیار اخذ رأی مستقر بودند و شعبه‌های کوهستانی نیز به‌ دلیل طولانی بودن مسیر نسبت به جلگه با هماهنگی صندوق به این مناطق انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه در هر شعبه 20 نماینده هیئت نظارت و بازرسی و منشی با توجه به شرح وظایف در حال انجام و برگزاری انتخابات بودند، خاطرنشان کرد: تمام شرایط و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات خوب و سالم در تالش فراهم و انتخابات در امنیت کامل در شهرستان مدیریت شد.

فتح‌اللهی حضور مردم پای صندوق‌های رأی را موجب تثبیت نظام و ناامید کردن دشمنان جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال همواره در صحنه بوده‌اند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی پای‌بندی خود را نسبت به نظام و دین نشان دادند.

وی حماسه حضور امروز مردم تالش در انتخابات را نشانه پیوند مستحکم بین مردم و نظام جمهوری اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: با این حضور برگ زرینی در کارنامه ملت ایران به ثبت رسیده است.

به گفته این مسئول، رأی بالای مردم در انتخابات به منتخبان خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تراز انقلاب اسلامی را افزایش می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار