3هیأت خارجی وارد استان مازندران خواهند شد

کد خبر: ۱۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 05 April 2015
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، از سفر سه هئیت تجاری، اقتصادی و رسانه‌ای تا پایان فروردین ماه به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، علی احسانی امروز در جلسه  برنامه ریزی و هماهنگی برای پذیرش این سه هئیت خارجی، اظهار داشت: در بخش پذیرش از هیئت رسانه‌ای که بیست و یکم فروردین ماه به منظور مستندسازی از ظرفیت‌های استان و معرفی جاذبه های آن به مردم کشور مذکور انجام می‌شود.

وی افزود: عزم مسئولان امر در زمینه ایجاد فضای مناسب در راستای به تصویر کشیده شدن پتانسیل‌های واقعی استان با تأکید بر محور گردشگری مورد توجه است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران گفت: تجلی قدرت استان برای جذب سرمایه‌گذاری خصوصی و نمایش توان مازندران در زمینه‌های مختلف صادرات، محصولات باغبانی و لبنی و صنعت دام و طیور از جمله اموری است که می‌تواند علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌گذار، موجبات توسعه صنعت توریسم را در استان فراهم کند.

احسانی گفت: یک هئیت رسانه‌ای از کشور آذربایجان و دو هیئت اقتصادی- تجاری از کشورهای قرقیزستان و ویتنام به منظور گسترش روابط در زمینه‌های مختلف وارد مازندران می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران تصریح کرد: هدف اصلی سفر هیئت قرقیزستانی، پیگیری تفاهم‌نامه‌های قبلی و سفر هیئت ویتنامی به منظور مذاکرات در زمینه کشت فرا سرزمینی در این کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار