برپایی نمایشگاه ترنم ولایت دردانشگاه ملایر

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملی ملایر از برپایی نمایشگاه بزرگ تشکل دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه ملایر تحت عنوان «ترنم ولایت» در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 05 March 2016

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملی ملایر از برپایی نمایشگاه بزرگ تشکل دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه ملایر تحت عنوان «ترنم ولایت» در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا،دکتر "حمید نوری" اظهار کرد: در ایام سوگواری مرضیه کبری(س)، پنجمین نمایشگاه بزرگ تشکل دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه ملایر تحت عنوان «ترنم ولایت» شامل طراحی‌های متنوع از عصر خلقت تاکنون در محل گلزار شهدای این مرکز آموزش عالی برپا شده است.

‌وی افزود: به همت تشکل قرآن و عترت و با کمک معاونت فرهنگی دانشگاه، نمایشگاه ترنم ولایت با موضوع ایام فاطمیه با حضور ریاست، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه ملایر افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه تا 18 اسفندماه همه‌روزه برای بازدیدکنندگان از همه اقشار جامعه، به صورت رایگان دایر است.

نوری ادامه داد: بزرگترین ویژگی نمایشگاه این است که نشان می‌دهد شخصیت‌های این نمایشگاه افسانه نیستند و درعین زمینی بودن، روح بلندی دارند و رسیدن به این جایگاه اگرچه سخت اما امکان‌پذیر است.

وی افزود: همچنین راویانی از شهر قم در این نمایشگاه حضور یافته‌اند و توضیحات کاملی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملی ملایر به تلاش 9 ماهه گروه عترت و قرآن دانشگاه ملایر در راستای ارتقاء فرهنگ و پرداختن به مسائل مبتلابه جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف اصلی دانشگاه‌ها پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی و ارائه راهکارهای راهبردی برای رفع مشکلات موجود است.

نوری خاطرنشان کرد: برای تسهیل در بازدید از نمایشگاه هر روز رأس ساعت 14:30 یک دستگاه اتوبوس از میدان امام خمینی(ره) به سمت دانشگاه ملایر حرکت خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار