امام جمعه شهمیرزاد:

آمریکا از پرتاب‌های موشکی ایران حیرت‌زده است / شهمیرزاد مشکل کمبود آب دارد

به گزارش تابناک سمنان،امام جمعه شهمیرزاد گفت: آمریکا امروز از پرتاب‌های موشکی ایران حیرت‌زده است؛ دشمنان فکر و خیال خام برای دست‌اندازی به کشور نکنند.
کد خبر: ۱۹۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 11 March 2016

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید داوود احمدپناه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: خداوند متعال، سجده را بسیار دوست دارد و نزدیک‌ترین حالت ربوبی به خداوند، سجده در پیشگاه او است.

وی ادامه داد: انسان با توکل به خداوند لحظه لحظه زندگی‌اش با تقوا سپری می‌شود و عاقبت وی ختم به خیر خواهد شد.

امام جمعه شهمیرزاد افزود: اگر مسئولی نسبت به مسائلی یا مشکلاتی انتقاد می‌کند، نباید به آن دامن زده شود و اگر بارها گفته‌ایم که شهمیرزاد مشکل کمبود آب دارد و با کمبود آب مواجه هستیم، باید به این مردم بزرگوار و صبور خدمت کرد و برخی نباید اگر مسئولی آمد، بادمجان دور بشقاب‌چین باشند.

احمدپناه ادامه داد: مسئولان باید مسائل و مشکلات مردم را بیان کنند و در این مورد هم مواظب باشیم که سیاه‌نمایی نشود و خدمات دولت هم گفته شود؛ در عین حال که مشکلات مردم هم حل می‌شود.

وی اضافه کرد: در آستانه نوروز قرار داریم و پدر و مادرها در چهارشنبه آخر سال مواظب فرزندان خود باشند و در رانندگی نیز احتیاط رعایت شود؛ مسئولان نیز نقاط حادثه‌خیز را برطرف کنند.

امام جمعه شهمیرزاد به مسئولان شهری و شهرداری این شهر نیز توصیه کرد: شهمیرزاد به درخت و آب و هوایش شهره است و دقت کنید در جاهایی که درخت وجود ندارد، اجازه ساخت داده شود و باغ‌های شهمیرزاد را با ساخت و ساز از بین نبریم.

احمدپناه تصریح کرد: آمریکا از پرتاب‌های موشکی ایران حیرت‌زده و مانند کسی است که یک دفعه از خواب بیدار شده و این آزمایش‌های موشکی دو پیام دارد؛ یکی اعلام دوستی به همسایگان و دوم دفاع جانانه از وطن.

وی تصریح کرد: دشمنان فکر و خیال خام برای دست‌اندازی به کشور نکنند و امروز همه پیشرفت‌های ما مرهون خون شهدا و ایثارگران است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار