پاسخ نگوئی در استان

فرماندار تبریز در مواجهه با سئوال یکی از رسانه های اصولگرا مبنی بر اینکه آیا حضور چند کاندیدای اصلاح طلب در همایش ایران پسا برجام شائبه جانبداری سیاسی مجریان انتخاباتی از یک طیف خاص را فراهم می کند یا نه اینگونه پاسخ می دهد این همایش مفید بود و برخی از خبرگزاری های منفی باف نیز، تحلیل های خود را نوشته اند.
کد خبر: ۱۹۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 15 March 2016
فرماندار تبریز در مواجهه با سئوال یکی از رسانه های اصولگرا مبنی بر  اینکه آیا حضور چند کاندیدای اصلاح طلب در همایش ایران پسا برجام شائبه جانبداری سیاسی مجریان انتخاباتی از یک طیف خاص را فراهم می کند یا نه اینگونه پاسخ می دهد این همایش مفید بود و برخی از  خبرگزاری های منفی باف نیز، تحلیل های خود را نوشته اند.

این جواب بی نظیر توسط یکی از مجریان ارشد انتخابات را می توانیم شاخصی برای برخورد با افکار عمومی بدانیم. البته مسئولان دولت اعتدال گرا در بسیاری از عرصه ها که خود از خلا تئوریک رنج می برند به حاشیه امن گفتمان های اصلاح طلبی پناه می برند و در مقام برخود با مسائل رسانه ای خود را طرفدار آزادی بیان می دانند و تحمیل هزینه بر رسانه را مانع توسعه می دانند . اما براستی چرا در مقام عمل مسئولین دولتی استان ما بخصوص فرماندار محترم صدای رسانه منتقد را اینگونه می خواهد نشنیده بگیرند؟
این برخورد ها را آیا  بایستی به سعه صدر افراد منتسب نمود و یا اینکه مقوله پاسخگویی با چنان سختی هایی مواجه است که برخی مسئولین ، بجای پاسخ دادن سعی می کنند، توپ را به میدان دیگری حواله کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
عجب پاسخى... واقعأ احسنت
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار