توزیع 505 تن میوه نوروزی در قم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: 505 تن میوه نوروزی در سطح استان بین شهروندان توزیع شده است.
کد خبر: ۲۰۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 22 March 2016
به گزارش تابناک قم، محمد رضا طلایی با بیان اینکه کار توزیع میوه در استان قم از 26 اسفندماه سال گذشته شروع شده و کماکان ادامه دارد افزود: تا پایان روز دوم فروردین ماه، 350 تن پرتغال و 155 تن سیب در استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: 32 غرفه ویژه تنظیم بازار نوروزی میوه در شهر قم و بخش های استان فعال است که در این غرفه ها، میوه با 15 درصد زیر قیمت بازار به شهروندان عرصه می شود.

وی افزود: پرتغال و سیب با قیمت کیلویی 20 هزار ریال در غرفه های میوه نوروزی درحال توزیع است.

وی با بیان اینکه کیفیت میوه های نوروزی در قم امسال نسبت به سال های گذشته بهتر شده است افزود: پرتغال از باغ های قائمشهر و سیب از باغ های سمیرم خریداری شده و شهروندان تا این لحظه استقبال خوبی از این غرفه ها داشته اند.

طلایی با اشاره به این که هیچ گونه مشکلی در بحث توزیع میوه در استان وجود ندارد گفت: نزدیک به یک هزار تن سیب و پرتغال در سردخانه ها ذخیره سازی شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم یادآور شد: در همه غرفه های توزیع میوه نوروزی شماره تلفن 124 برای اعلام شکایت نصب شده که در صورت تخلف احتمالی به صورت شبانه روزی درخدمت شهروندان است. 

وی افزود: به همه مسئولان غرفه های توزیع میوه اعلام کرده ایم که اگر احیانا مشکلاتی در کیفیت میوه باشد غرفه داران اعلام کنند که میوه خراب را تحویل داده و به جای آن میوه سالم را دریافت کنند.

طلایی همچنین وضعیت توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ در قم را مورد اشاره قرار داد و افزود: کشتارگاه های استان فعال هستند و به صورت شیفتی فعالیت می کنند و در زمینه توزیع گوشت قرمز و مرغ نیز هیچ گونه مشکلی در استان وجود ندارد.

ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم فعالیت خود را از 27 اسفندماه آغاز کرد و تا 15 فروردین ماه سال آینده آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار