تهران میزبان مسابقات قرآن، عترت و نماز

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دختران و پسران خبر داد و گفت: به همت آموزش و پرورش استان تهران، این مسابقات در اردیبهشت جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۲۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 08 April 2015

مریم اجاقی در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری مسابقات نهایی قرآن، عترت و نماز در مقطع دانش آموزان دختر و پسر به همت آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران، اظهار داشت: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی نخبگان قرآن و ایجاد فضای قرآنی در میان دانش آموزان منطقه برگزار می شود.

اجاقی افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز با شرکت دو هزار و ۷۰۰ دانش آموز و با حضور ۳۰۰ نفر از عوامل و داوران بین المللی در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل، تفسیر، اذان، احکام، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، تواشیح، همخوانی قرآن و مداحی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی مسابقات قرآن، عترت و نماز از برپایی غرفه های فرهنگی، قرآنی، صنایع دستی، بهداشت و درمان در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات خبر داد.

این مسئول زمان برگزاری این دوره از مسابقات را سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: مسابقات دختران در روز سوم اردیبهشت ماه و مسابقات پسران در روز چهارم اردیبهشت ماه در محل دبستان شهدای هفتم تیر واقع در بلوار ابوذر، بین پل دوم و سوم برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی خیابان پیروزی، خیابان چهارصد دستگاه، آموزش و پرورش منطقه ۱۴ مراجعه و یا با شماره ۳۳۳۱۷۱۴۹ تماس بگیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار