اسکان 3 هزار نفر از مسافران نوروزی توسط ستاد اسکان فرهنگیان البرز

کد خبر: ۲۰۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 02 April 2016

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در ایام نوروز حدود 3 هزار نفر از مسافران نوروزی توسط ستاد اسکان فرهنگیان این استان اسکان یافتند.

خسرو ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته هر ساله در ایام نوروز ستاد اسکان فرهنگیان در کشور تشکیل شده و هدف از تشکیل این ستاد خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان البرز شاهراه ارتباطی پایتخت با بیش از 13 استان کشور است، در ایام نوروز مسافران بسیاری از محورهای ارتباطی البرز عبور کرده و برخی از این مسافران به طور موقت در البرز توقف و استراحت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: همچنین استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی و جاذبه‌های گردشگری، هر ساله در نوروز مسافران بسیاری را جذب می‌کند که به همین دلیل لازم بود تمهیدات ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را پیش‌بینی می‌کردیم.

ساکی گفت: به همین منظور امسال ستاد اسکان فرهنگیان استان البرز بیش از 140 کلاس درس و چندین مرکز رفاهی را آماده پذیرایی و اسکان کرد و خوشبختانه توانستیم خدمات خوبی به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان ارائه دهیم.

وی اعلام کرد: در ایام نوروز حدود 3 هزار نفر از مسافران نوروزی در این اماکن پیش‌بینی شده اسکان یافتند و خدمات‌رسانی لازم به آنها ارائه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: برای این منظور هفت پایگاه اعم از 6 پایگاه اصلی و یک پایگاه فرعی در ایام نوروز امسال به طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند.

ساکی در پایان اظهار داشت: امیدواریم خدماتی که به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان میهمان استان البرز در ایام نوروز امسال ارائه شد، رضایت آنها را جلب کرده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار