وزنه برداران نوجوان استان در اردو

به همت هیات وزنه برداری استان ودرراستای تقویت و آمادگی تیم های منتخب وزنه برداری آذربایجان غربی در مسابقات پیش روی کشوری، نوجوانان وزنه بردار استان در ارومیه اردو زدند.
کد خبر: ۲۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 09 April 2015

به گزارش خبرگزاری پانا،"بابک مراد زاده" رییس هیات وزنه برداری استان گفت:در اولین دوره اردوی تدارکاتی ودر راستای تقویت و بررسی وضعیت تمرینی نوجوانان شایسته استان، 20 وزنه بردار استان را برای آمادگی و حضور در مسابقات وزنه برداری نوجوانان کشور، به خانه وزنه برداری ارومیه دعوت کردیم.

وی در ادامه افزود:دراین اردوی چهار روزه که در دو نوبت صبح و ظهر از 18 فروردین ماه استارت آن زده شده؛ وزنه بردارانی از شهرستان های خوی، سلماس، میاندوآب، شوط و ارومیه ،در محل خانه وزنه برداری استان زیر نظر مربیان مجرب بر روی تخته می روند.

مرادزاده گفت: البته سه نوجوان دیگر به صورت همزمان در مهاباد این اردوی تدارکاتی را دنبال می کنند تا به آمادگی لازم جهت حضور در مسابقات نائل آیند.

رییس هیات وزنه برداری استان خاطر نشان کرد، با حمایت های مالی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان و همچنیین رایزنی هایی که با مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه انجام داده ایم در سددیم تا اردوهای منظم تدارکاتی در رده های سنی جوانان و بزرگسالان را نیز با توجه به پیش رو بودن مسابقات کشوری در چند ماه آینده، فعال کنیم تا هم آمادگی وزنه برداران را محک جدی زده باشیم و هم به یک جمع بندی منسجم با سایر روسای هیات های شهرستانی درارائه یک لیست واحد جهت حضور درمسابقات کشوری برای نخستین بار، باشیم.

مرادزاده در ادامه افزود:جای خرسندی است که بعد از گذشت سه سال بالاخره فدراسیون به این جمع بندی رسید تا مسابقات وزنه برداری کشوری نوجوانان را در تقویم ورزشی خود بگنجاند تا استان های فعال در عرصه استعداد یابی همچون آذربایجان غربی که در این راه مشقت های فراوانی را در طول این 2 سال متحمل شده اند؛ حرفی برای گفتن در مسابقات کشوری وکسب سکوها، داشته باشند.

رییس هیات وزنه برداری استان درادامه افزود: ما تلاش خود را از ابتدای سال معطوف به بحث استعدادیابی و برگزاری اردوهای تدارکاتی کرده و در صورت حمایت مالی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان ، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و اسپانسرهیات یکی از سکوهای رده ی سنی نوجوانان را پس از 67 سال نصیب استان ، خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به فعال بودن 8 شهرستان استان دراین رشته، استعدادیابی در این حوزه کماکان سیر صعودی خود را در استان سپری می کند؛ که امیدوارم با کمک و همدلی روسای ادارات ورزش و جوانان وهمچنین هیات های وزنه برداری شهرستان ها ، بتوانیم به تیم هایی، قوی و منسجم در تمام رده های سنی دست یابیم.

بابک مرادزاده در پایان خاطر نشان کرد: از تمام کسانی که ما را در این مسیریاری می کنند تا این رشته ی پر مدال المپیکی دراستان و کشور و حتی در مسابقات بین المللی با وجود جوانان شایسته و آینده داری همچون علی میری (امید اصلی وزن 77 کیلوی کشور ومسابقات وزنه برداری پیش روی جوانان جهان در لهستان که هم اینک در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد) حرفی برای گفتن داشته باشند،تشکر و قدردانی می کنم .

این اردوی چهار روزه در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی و در خانه وزنه برداری ارومیه تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار