امسال هیچ اعتباری برای تجلیل از معلمان نداده اند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل کمبود اعتبار وزارت آموزش و پرورش امسال هیچ اعتباری به استان‌ها برای برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم اختصاص نداده است.
کد خبر: ۲۱۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 17 April 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، هادی زارع‌پور در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به دلیل کمبود اعتبار وزارت آموزش و پرورش امسال هیچ اعتباری به استان‌ها برای برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم اختصاص نمی‌دهد در حالی که 300 میلیون تومان در استان برای تجلیل از معلمان و برگزاری همایش روز معلم برآورد شده که باید از طریق استان تامین شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری امتحانات داخلی مدارس تعیین شده است، عنوان کرد: امتحانات دانش آموزان در مقطع ابتدایی مناطق گرمسیری از 25 اردیبهشت تا پنجم خردادماه و در مناطق سردسیری از 28 اردیبهشت تا خردادماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین امتحانات مقطع متوسطه اول(راهنمایی) 25 اردیبهشت تا 17 خرداد و مقطع متوسطه دوم(دبیرستان) از 26 اردیبهشت تا 17 خرداد برگزار می‌شود.

زارع‌پور تصریح کرد: تعهد امسال در زمینه سواد آموزی که به استان تکلیف شده در دوره سواد آموزی 3 هزار و 300 نفر، دوره انتقال یک هزار نفر دوره تحکیم سواد یک هزار و 300 نفر و در مجموع 5 هزار و 600 نفر بوده که باید تا شهیریور امسال تحت پوشش سواد اموزی قرار گیرد.

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از برگزاری هجدهمین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز در 28 اردیبهشت ماه 95 در یاسوج بخبر داد و گفت: جشنواره‌های شانزدهم و هفدهم در تهران برگزار شد و نتایج خوبی به دنبال داشت به طوری که بیش از 26 میلیارد تومان تعهد شد که تاکنون 70 درصد آن جذب شده است.

جهان محرابی اظهار داشت: هفت کمیته برای برگزاری هر چه بهتر هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شامل کمیته پشتیبانی، حفاظت فیزیکی، سمعی و بصری، سامانه ثبت اطلاعات، روابط عمومی و امور فرهنگی، امور بانوان و نمایشگاه تشکیل شده که اعضا مشخص و شرح وظایف آنان تعیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود شهرداری یاسوج برای تبلیغات محیطی برای نصب بنر، پوستر همکاری کند، عنوان کرد: سنت وقف به سوی آموزش و پرورش و ساخت مدرسه سوق داده شود و واقفان به این امر ترغیب و تشویق شوند.

محرابی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره می‌تواند در معرفی ظرفیت‌ها، آداب و رسوم استان موثر باشد، تصریح کرد: در جشنواره هفدهم خیرین مدرسه ساز 12 میلیارد و 600 میلیون تومان تعهد شد که 70 درصد این مبلغ محقق شده و در جشنواره شانزدهم 14 میلیارد تومان تعهد شد که 55 درصد آن تاکنون محقق شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار