شور و شوق انتخابات در شهرستان خاتم

شور و شوق انتخاباتي با سپري شدن سه روز از تبليغات مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در فضاي شهري و روستايي شهرستان خاتم افزايش يافت.
کد خبر: ۲۱۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 24 April 2016

به گزارش تابناک یزد،هواداران نامزدهاي انتخاباتي در خاتم براي معرفي چهره ها و برنامه هاي نامزدهاي مورد نظر خود بيشترين تلاش ها را دارند و بر اين اساس ستادهاي مركزي در شهر و روستا ستادهاي كانديداي مورد نظر خود را راه اندازي و با نصب بنرهاي بزرگ در سطح شهر تبليغات خود را آغاز كرده اند.

همچنين تعدادي از هواداران به توزيع پوسترها و عكسهاي تبليغاتي در بين مردم پرداخته اند.
نامزدهاي انتخاباتي نيز براي معرفي برنامه هاي خود علاوه بر نشست هاي خانگي، سخنراني در مساجد و حسينيه ها را در دستوركار خود قرار داده اند.
مردم شهرستان خاتم همانند مرحله اول انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي قصد دارند تا مشاركت پرشور و حداكثري را در روز دهم ارديبهشت داشته باشند.
تبليغات رسمي نامزدهاي مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي از روز پنجشنبه دوم ارديبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت هشت صبح پنج شنبه نهم ارديبهشت (24 ساعت پيش از برگزاري انتخابات) ادامه خواهد داشت.
در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم تنها افرادي مي توانند در انتخابات شركت كنند كه در مرحله اول يا در هيچ حوزه اي راي نداده باشند و يا در همان حوزه اي كه انتخابات به مرحله دوم رفته است، راي داده باشند.
خاتم داراي 26 هزار نفر واجد شرايط راي دادن و 36 شعبه اخذ راي است، اين شهرستان با 40 هزار نفر جمعيت در فاصله 240 كيلومتري يزد واقع شده است.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي هفتم اسفند 1394 برگزار شد و با شمارش آراي مردم استان يزد، در حوزه انتخابيه مهريز (بافق، ابركوه، خاتم، بهاباد) محمدرضا صباغيان با 27 هزار و 483 معادل 24.57 درصد و محمدرضا بابايي با 22 هزار و 141 راي معادل 19.79 درصد بيشتر آرا را كسب كردند و انتخابات در اين حوزه به دور دوم كشيده شد.
در ديگر حوزه هاي استان يزد نيز محمدرضا تابش، كمال دهقاني فيروزآبادي و سيدابوالفضل موسوي بيوكي به ترتيب از حوزه هاي اردكان، تفت (ميبد و تفت) و يزد (يزد و اشكذر) به مجلس شوراي اسلامي راه يافتند.
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر جمعيت چهار نماينده راهي مجلس مجلس شوراي اسلامي خواهد كرد.
مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي دهم ارديبهشت برگزار مي شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار