اعلام انزجار بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز از ضرب وشتم دانشجویان

به گزارش تابناک تبریز در پی درگیری های ظهر امروز حامیان لیست امید با دانشجویان معترض در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اتفاق افتاد، بدینوسیله بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، بیانیه ای در این خصوص صادر کرد.
کد خبر: ۲۱۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 26 April 2016
به گزارش تابناک تبریز در پی درگیری های ظهر امروز حامیان لیست امید با دانشجویان معترض در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اتفاق افتاد، بدینوسیله بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، بیانیه ای در این خصوص صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

اسلام دین آزادی، آزادی بیان و گفتمان است. مدعیان آزادی بیان امروز، سه شنبه به تاریخ 7/2/95 جلسه ی یک سویه گفتمان آزاد انتخاباتی با حضور همه ی اعضای لیست امید برگزار نمودند؛ در حالی که برنامه مناظره اصلاح طلبان و اصولگرایان که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ترتیب داده شده بود، با جانبداری مسئولین دانشگاه لغو گردید.

در اثنای این برنامه، دانشجویانی که قصد پرسش سوالات خود را داشتند، مورد ضرب و شتم تعدادی از مسئولین انجمن اسلامی و عده ای از نفرات ناشناس قرار گرفتند.

مدعیان گفتمان و شعار " زنده باد مخالف من" در عمل چهره خود را به عموم مردم و دانشجویان نشان دادند.

بسیج دانشجویی انزجار خود را از اعمال اینگونه افراد و جریانات اعلام نموده و از مسئولین دانشگاه و دستگاههای مرتبط انتظار برخورد با این گونه افراد و جریانات را دارد و برای احقاق حقوق خود این اتفاقات را از طریق دستگاه قضایی و سایر مراجع مرتبط پیگیری خواهد نمود.

لازم به ذکر است که بسیج دانشجویی این دانشگاه ظهر دیروز نیز در پی لغو مناظره لیست خدمت و تجربه و لیست امید توسط دانشگاه آزاد تبریز، بیانیه ای صادر کرده بود.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
یاشاسین امید لیستینه
خودم بسیجیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
دوستای من اونجا حضور داشتن،کسایی که با تمسخر و بی احترامی به کاندیداها باعث ایجاد آشوب شدن همینایی بودن که بیانیه دادن.
خودم بسیجیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
دوستای من اونجا حضور داشتن،کسایی که با تمسخر و بی احترامی به کاندیداها باعث ایجاد آشوب شدن همینایی بودن که بیانیه دادن.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار