قهرمانی لیگ در دستان استقلال است

کد خبر: ۲۲۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 05 May 2016


بازیکن اسبق تیم‌ ملی فوتبال کشورمان گفت: قهرمانی لیگ برتر در دستان استقلال است، به شرط آنکه بر استرس خود غلبه کنند.

جعفر مختاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: لیگ برتر امسال یکی از بهترین لیگ‌های بود که در سال‌های اخیر برگزار شد و شاهد بازی‌های خوب و رقابت تنگاتنگی میان تیم‌های بالا و پایین جدول بودیم.

وی افزود: آنچه که فوتبال را زیبا می‌کند، همین رقابت‌ها است و شاهد هستیم که از چند هفته پیش، هواداران تیم‌های بالای جدول و حتی تیم‌هایی که در خطر سقوط قرار دارند،‌ به طور لحظه به لحظه نتایج را دنبال می‌کنند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که امسال چه تیمی می‌تواند جام قهرمانی را به خانه ببرد، تصریح کرد: هر سه تیم بالای جدول که عبارتند از استقلال تهران، استقلال خوزستان و پیروزی دارای امتیاز مشابه 51 هستند و هر سه آنها شانس مساوی برای قهرمانی دارند.

مختاری‌فر با اشاره به دیدارهای باقی مانده این تیم‌ها گفت: من این حرف که بازی‌های پرسپولیس آسان‌تر و بازی‌های استقلال سخت‌تر است را قبول ندارم، چراکه در هفته‌های پایانی همه تیم‌ها برای پیروزی و کسب نتیجه به میدان می‌آیند.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه پرسپولیس در هفته آخر با راه‌آهن قعرنشین بازی داشته و این تیم تا هفته سی‌ام برای ماندن در لیگ و سقوط نکردن تلاش می‌کند، لذا هرگز نمی‌توان گفت که بازی‌های کدام تیم‌ آسان‌تر و کدام سخت‌تر است.

این پیشکسوت فوتبال افزود: با توجه به شرایط تیم‌های بالای جدول، معتقدم که قهرمانی دست استقلال است و اگر این تیم بتواند استرس را از خود دور کند، به قهرمانی می‌رسد.

مختاری‌فر ادامه داد: مهمترین رقیب استقلال در حال حاضر استرس حضور در صدر جدول و ترس از دست دادن قهرمانی است و اگر بتوانند بر این استرس و ترس خود غلبه کنند، قهرمان لیگ خواهند شد.

وی در پایان گفت: با توجه به عملکرد شاگردان مظلومی و جوان‌گرایی که امسال در این تیم انجام شده، به نظر من حق استقلال است که به قهرمانی دست یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار