تضمين سلامت جامعه با توسعه ورزش

کد خبر: ۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 18 January 2015

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر محمدشهر گفت: سلامت جامعه با گرایش به ورزش و حفظ تندرستی تضمین می‌شود.
کریم قدیانلو، طی سخنانی اظهارکرد: نیاز به ورزش در جامعه ماشینی امروز بیش از گذشته احساس می‌شود و به طبع باید بیش از گذشته نسبت به توسعه آن اهتمام ورزید.
وی افزود: تخصیص اعتبار به حوزه ورزش با توجه به ارتباط مستقیم آن با سلامت جسمی افراد، نوعی سرمایه‌گذاری است؛  چرا که توجه به ورزش علاوه بر ارتقای شاخص‌های سلامت و بهره‌وری نیروی کار در کاهش هزینه‌های درمانی مفید خواهد بود.
این مقام مسئول بر اهمیت ورزش اشاره کرد و گفت: آشنا كردن مردم با ابعاد و آثار گوناگون ورزش، ازمهم‌ترين راه‎‎هاي گسترش ورزش است و بخشی از هزینه‏‏های هیات‏‏های ورزشی باید در همگانی کردن ورزش صرف شود.
به گزارش ايسنا قدیانلو در ادامه با تاکید براینکه ورزشکاران محمدشهری با کسب عنوان‌های ملی و استانی ظرفیت و پتانسیل خود را به اثبات رسانده‌اند، خاطرنشان کرد : شورای اسلامی شهرمحمدشهر نگاه ویژه‌ای به مسائل جوانان به ویژه در حوزه ورزش دارد و با تمام توان از ورزشکاران و برنامه‌های ورزشی این شهر حمایت خواهد کرد.
وی در پایان به حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: برای توسعه ورزش باید ساخت سالن‌های ورزشی را مدنظر قرار دهیم که این مهم با سرمایه گذاری بخش خصوصی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد لذا مسئولان باید با حمایت از سرمایه گذاران انگیزه آنان را برای مشارکت در ساخت پروژه‌های ورزشی افزایش دهند .


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار