مرکز ارائه مشاوره ویژه بانوان استان افتتاح شد.

مدیر کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان آذربایجان غربی گفت: خدمات مشاوره‌ای رایگان به بانوان در آذربایجان غربی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 17 April 2015

نسرین ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: هفته جاری به مناسبت بزرگداشت روز مادر و هفته زن با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران آذربایجان غربی مرکز ارائه مشاوره ویژه بانوان آذربایجان ‌غربی افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه‌‌های مختلف اعم از حقوقی، دینی، تحصیلی، خانوادگی و ... به بانوان مشاوره داده می‌شود، گفت: وکلای مجرب کانون وکلای دادگستری استان، مدرسان حوزه‌های علمیه و اساتید دانشگاهی دعوت به همکاری شده‌اند.

مدیر کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از مشاوران فعال این مجموعه، فعالیت آنها را به صورت کاملا داوطلبانه و اختیاری عنوان کرد و افزود: حتی یک ریال در مقابل خدمت‌رسانی از کانون و مراجعه‌کننده‌ها مطالبه نمی‌کنند.

وی با اظهار به اینکه مبلغی به میزان 40 هزار ریال هنگام نوبت‌دهی از مراجعان دریافت خواهد شد، افزود: این مبلغ به معنای واقعی ناچیز بوده، و برای هزینه‌های جاری کانون بانوان و خدمت‌رسانی بهتر به مخاطبان‌مان صرف خواهد شد.

ایمانی با اشاره به اینکه این مرکز مشاوره از 23 فروردین امسال فعالیت خود را به طور رسمی با استفاده از کارشناسان مجرب آغاز کرده است، گفت: برای دریافت خدمت بانوان در اولویت هستند، اما در صورت نیاز با تشخیص کارشناس از همسران آنها برای شرکت در جلسات دعوت می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان آذربایجان غربی این مجموعه را خانه زنان استان دانست، گفت: برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌های تفریحی، تورهای زیارتی و سیاحتی همچنین مسابقات متنوع برای جامعه هدف تدارک دیده‌ایم، که در صورت همکاری خواهران نسبت به غنی‌سازی برنامه‌ها اقدام می‌شود.

وی با اشاره به تنظیم برنامه شش ماهه کانون بانوان و حرکت براساس برنامه‌های منسجم و منظم، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی متنوع در رشته‌های مختلف و مفید در شاخه‌های علمی، فرهنگی، هنری و مذهبی با قیمت نازل برای بانوان برگزار می‌‌کنیم.

این فعال اجتماعی از جامعه زنان مناطق مختلف آذربایجان غربی برای فعال‌سازی هر چه بیشتر این مجموعه دعوت کرد، گفت: با استفاده از ظرفیت نهفته بین بانوان استان می‌توان کارهای فاخر و شایسته زیادی آغاز کرده و به نتیجه رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار