مقایسه گلکسی S۶ با آیفون ۶

کد خبر: ۲۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 19 April 2015

به گزارش تابناک یزد، آیفون ۶ دارای صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی و آیفون ۶ پلاس دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است که گلکسی ۶ سامسونگ از این جهت قابل مقایسه با رقیب خود است. صفحه نمایش بزرگتر نسبت به آیفون ۶ و کوچکتر نسبت به آیفون ۶ پلاس از جمله ویژگیهای گلکسی اس ۶ با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی است. تغییر جنس بدنه و نوآوری در صفحه نمایش، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در مقایسه با دوربین ۸ مگاپیکسلی آیفون ۶ و دوبرابری ظرفیت حافظه داخلی از جمله تفاوتهای این مدل در مقابل آیفون ۶ است.

از طرفی لنز دوربین گلکسی اس ۶ نیز مانند آیفون ۶ برجسته بوده و این دو مدل از این نظر مشابهت هایی با هم دارند؛ همچنین طرح منحنی در دو مدل آیفون ۶ و گلکسی اس ۶ EDGE از جمله نقاط شباهت در طراحی این دو مدل گوشی از کمپانی های پرفروش دنیا است که سهم بازار بسیاری از گوشیهای هوشمند را در اختیار دارند. 

آیفون قدکشیده اپل نازک تر از گلکسی اس ۶ است و دارای وزن ۱۲۹ گرم بوده و از پردازنده Apple A۸ Chipset Dual-Core ۶۴-bit CPU بهره می برد و دارای صفحه نمایش رنگی لمسی IPS LCD است.

سامسونگ گلکسی

صفحه نمایش آیفون ۶ با ۴.۷ اینچ دارای رزولوشن ۱۳۳۴ × ۷۵۰  و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ است و از حافظه داخلی ۱۶۳۸۴ مگابایت و حافظه رم ۱۰۲۴ مگابایت بهره می برد و حافظه آن قابل ارتقا است.

دوربین جلوی این گوشی اچ دی بوده و از جمله اشکالاتی که بسیاری از دوستداران اپل به این مدل وارد کرده اند مربوط به طراحی دوربین پشتی این گوشی است که به صورت برجسته نمایان شده و سطح یکسان و مسطح آیفون های قبلی را ندارد و این طراحی را امروز در گلکسی اس ۶ نیز می توان دید؛ با این حال گفته می شود لنز دوربین گلکسی اس ۶ ضدضربه است.

آیفون ۶ دارای سیستم عامل Apple iOS ۸ است و امکان نمایش فایلهای PDF را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار