برگزاری «جشنواره ماه خوب خدا» در یزد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری «جشنواره ماه خوب خدا» ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 23 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،محمدرضا دهقانی فیروزآبادی از برگزاری «جشنواره ماه خوب خدا» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره برای اولین بار سال گذشته در ماه مبارک رمضان برگزار و امسال شاهد برگزاری دور دورم جشنواره هستیم.
وی ادامه داد: در این جشنواره برنامه‌های فرهنگی و هنری برای سه گروه خاص شامل فراگیران مراکز آموزش جهاددانشگاهی، اعضای سازمان جهاددانشگاهی و اعضای سازمان دانشجویان ایران شعبه یزد اجرا خواهد شد.
دهقانی افزود: با در نظر گرفتن این سه مخاطب سه بخش برای جشنواره تعریف شده، بخش فراگیران که برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع رمضان بین همه فراگیران مراکر آموزش جهاددانشگاهی که متولد سال ۱۳۸۰ به بعد هستند.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقه تفسیر سوره حجرات که از تفسیر نور حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی گرفته شده و همچنین برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده دوره اول مسابقات که سال گذشته برگزار شد.
دهقانی با اشاره به اینکه نمایشگاه آثار برگزیده دور اول این جشنواره در سه مرکز جهاددانشگاهی و هر کدام به مدت دو یا سه روز برای بازدید علاقه‌مندان برپاست گفت: بخش اعضا نیز شامل مسابقه نقاشی برای فرزندان اعضا با موضوع رمضان و تفسیر سوره حجرات و محفل انس با قرآن می‌باشد.
وی ادامه داد: همچنین محفل انس با قرآن روز یکشنبه در آستانه شهادت حضرت علی (ع) و بازدید اعضا از مرکز نگه‌داری کودکان بی سرپرست در هفته آخر ماه رمضان از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد افزود: در بخش دانشجویی نیز سلسله نشست‌های تخصصی با همکاری خبرگزاری ایکنا و ایسنا و اینفوگرافی با عنوان «نامه‌ای از پدر آسمانی» در حال تدوین است.
وی افزود: اینفوگراف به نامه ۳۱ نهج‌البلاغه می‌پردازد، نامه‌ای که امام علی (ع) به امام حسن (ع) نوشته و توصیه‌هایی به ایشان داشتند که در قالب اینف گراف چاپ خواهد شد.
دهقانی تصریح کرد: جشنواره ماه خوب خدا از ۳۱ خردادماه مصادف با ۱۴ رمضان شروع شده و تا پایان ماه رمضان سال جاری ادامه خواهد داشت و اختتامیه جشنواره نیز اوایل مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار