بیش از ۶۵۰۰ مسافر تابستانی در ستاد اسکان فرهنگیان استان قزوین اسکان یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اسکان بیش از ۶۵۰۰ مسافر تابستانی در ستاد اسکان فرهنگیان استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 24 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: با فرارسیدن فصل تابستان و آغاز مسافرتها، اسکان موقت فرهنگیان برای فصل تابستان سال جاری 95 از هفته آخر خرداد ماه آغاز و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: ساعت پذیرش در پایگاه‌های اسکان از ساعت 8 صبح لغایت 24 شب انجام می‌گیرد و اسکان فرهنگیان با ارائه کارت شناسایی پرسنلی یا حکم کارگزینی و با داشتن شناسنامه امکان‌پذیر است، حضور شخص فرهنگی جهت دریافت معرفی‌نامه در محل ستاد اسکان الزامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: امسال 17 پایگاه، 39 مدرسه و 403 کلاس برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان اختصاص داده شده است که از تعداد 403 کلاس، 67 کلاس ویژه، 158 کلاس نوع الف، 59 کلاس نوع ب و 119 کلاس نوع ج است.

قاسمی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 6 هزار و 585 نفر در مراکز اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین، اسکان داده شده‌اند.

وی گفت: همچنین بالغ بر یک‌ هزار و 906 خانوار شامل یک هزار و 693 خانوار فرهنگی و 213 خانوار غیرفرهنگی از مراکز اسکان استان قزوین استفاده کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین به عنوان یکی از استانهای مهم در صنعت گردشگری کشور با دارا بودن نقاط و جاذبه‌های مهم گردشگری و آثار تاریخی آماده ارائه خدمات و به میهمانان و گردشگران کشور است.

قاسمی تأکید کرد: تاکنون بالغ بر 13 هزار و 170 نفر روز شامل 11 هزار و 678 نفر روز فرهنگی و یک‌ هزار و 492 نفر روز غیرفرهنگی در مراکز اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین اسکان داده شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار