عضو شورای شهر رشت به تابناک گفت ؛

6 سوال داشتیم که پاسخ شهردار ، اعضای شورا را قانع نکرد / بی ثباتی مدیریت شهری،عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران، وضعیت نا به سامان اتوبوسرانی و... از جمله سوالات بود / گمانه زنی ها صحیح نیست

تابناک / عباس صابر طی گفتگویی با تابناک در خصوص تصمیم اخیر شورا در رابطه با طرح استیضاح شهردار این شهر توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۲۷۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 02 August 2016
تابناک / عباس صابر طی گفتگویی با تابناک در خصوص تصمیم اخیر شورا در رابطه با طرح استیضاح شهردار این شهر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تابناک گیلان، عضو شورای اسلامی شهر رشت در این باره اظهار داشت: طبق قانون از شهردار محترم در 6 موضوع برای رفع ابهامات طرح سوال شد که متاسفانه اعضا از پاسخ ایشان اقناع نشدند و همین امر سبب شد تا در جلسه روز یکشنبه با درخواست یک سوم از اعضا استیضاح ایشان اعلام وصول شود و در جلسه آتی که در روز پنج شنبه تشکیل خواهد شد شهردار محترم مجددا برای پاسخ به سوالات مطرح شده و رفع ابهامات در صحن علنی شورا حاضر خواهند شد و در صورت اقناع اعضا در سمت خود ابقا گرنه بر طبق قانون برکنار خواهند شد.





این عضو شورای شهر به سوالاتی که اعضای شورا از شهردار مطرح کرده اند هم اشاره کرد و ادامه داد: از جمله این سوالات جا به جایی های بسیار زیاد مدیران در طول یکسال گذشته بود که به نوعی سبب بی ثباتی در روند مدیریت شهری شده است، همینطور عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران، وضعیت نا به سامان اتوبوسرانی و... از جمله این سوالات بود که پاسخ های شهردار در جلسات قبل اعضا را قانع نکرد.

وی در خصوص جلسه استیضاح که در روز پنج شنبه تشکیل خواهد شد هم افزود: گمانه زنی هایی که در این باره زده می شود اصلا صحیح نیست چرا که اعضا کاملا آرا و نظرات مستقل دارند و قطعا در آن روز پس از شنیدن پاسخ ها و توضیحات شهردار اعضا نظر نهایی خود را اعلام خواهند کرد. صابر در پایان خاطر نشان کرد: نه تنها در جلسه آتی بلکه در تمام جلسات شورا اعضا قطعا خیر و صلاح مردم و شهر را مدنظر قرار خواهند داد و هر اتفاقی که بیافتد نیت این است که صرفه و صلاح مردم در نظر گرفته شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار