پیش‌بینی آبیاری قطره‌ای 5 هزار هکتار از اراضی در قزوین

استاندار قزوین گفت: در حوزه کشاورزی آبیاری قطره‌ای نیز 5 هزار هکتار پیش‌بینی شده که این میزان از بدآبیاری قطره‌ای 20 هکتار بوده است.
کد خبر: ۲۸۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در همایش ارمغان اعتدال که بعدازظهر امروز در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای استقرار سعی داشته‌ایم توصیه رئیس جمهور که مبنی بر ایجاد همدلی بوده را با حس مثبت و قضاوت عمومی مناسب عمل کنیم.

وی مطرح کرد: در اقتصاد مقاومتی در هر یک از حوزه‌ها گام‌های مؤثری متناسب با استان قزوین برداشته‌ایم و با تلاش و جدیت به آن‌ها می‌پردازیم.

استاندار قزوین ادامه داد: تولیدات واحد صنعتی استان قزوین 400 واحد در نظر گرفته شده که امیدواریم این میزان به یک هزار واحد تا پایان سال جاری برسد.

همتی با بیان اینکه سهم اشتغال در اقتصاد مقاومتی زیر 10 هزار نفر است و امیدواریم با برنامه‌ریزی به 20 هزار نفر برسد، عنوان کرد: 3 هزار و 500 نفر در بیمه جدید عضو هستند و مابقی در قالب خوداشتغالی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی آبیاری قطره‌ای نیز 5 هزار هکتار پیش‌بینی شده که این میزان از بدآبیاری قطره‌ای 20 هکتار بوده است.

استاندار قزوین یادآور شد: تولید گندم 18 هزار تن در استان قزوین بوده است و تا به امروز 250 هزار تن خریداری کرده‌ایم.

همتی ادامه داد: سرمایه‌گذاری خارجی 526 میلیون دلار بوده و بعد از برجام به 371 میلیون دلار قطعی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار