رئیس دانشگاه لرستان خبر داد: امضای تفاهم‎نامه 300 میلیونی این دانشگاه با صنعت آب و برق خوزستان

کد خبر: ۲۹۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 06 September 2016

رئیس دانشگاه لرستان گفت: در بحث چالش‌ آب‌های زیرزمینی، گروه آب دانشگاه لرستان با صنعت آب و برق خوزستان تفاهم‌نامه‌ای را به مبلغ 300 میلیون امضا کردند که هیأت علمی دانشگاه مجری آن است.

دکتر خسرو عزیزی درباره ارتباط دانشگاه با صنعت اظهار کرد: به منظور ارتباط دانشگاه لرستان با صنعت، مدیریتی از لحاظ تشکیلاتی به نام دفتر مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه در این دانشگاه تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: یکی از امتیازاتی که در بحث رتبه‌بندی دانشگاه مهم است کسب منابع مالی از بیرون دانشگاه است که توانسته‌ایم طرح‌های برون دانشگاهی را در ارتباط دفتر مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه مدیریت کنیم و خوشبختانه سال گذشته 500 میلیون تومان درآمدزایی داشته‌ایم.

عزیزی با بیان اینکه دانشجوی مقطع لیسانس باید پس از فراغت از تحصیل دوره کارآموزی خود را در یکی از دستگاه‌های اجرایی به انجام برساند، گفت: باید فرهنگ مهارت‌آموزی را در دانشجویان ایجاد کنیم تا دانشجو در سه ماه تابستان به جای تفریح بتواند در قالب تعامل با دستگاه اجرایی مهارتی را کسب کند.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه کرد: در بحث چالش‌ آب‌های زیرزمینی، گروه آب دانشگاه لرستان با صنعت آب و برق خوزستان تفاهم‌نامه‌ای را به مبلغ 300 میلیون امضا کردند که هیأت علمی دانشگاه لرستان مجری آن است.

عزیزی درباره تعامل دانشگاه لرستان با سایر دانشگاه‌های کشور گفت: در بحث تاریخ با دانشگاه‌های علامه طباطبایی، امام صادق(ع) و تهران، در بحث برق با دانشگاه‎های علم و صنعت، امیرکبیر و صنعتی شریف و در کشاورزی با دانشگاه‌های چمران، تهران و مشهد تعامل داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار