مدیرکل جدید بهزیستی خراسان شمالی منصوب شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی اسماعیل قربانی را به عنوان مدیرکل بهزیستی استان خراسان شمالی منصوب کرد.
کد خبر: ۲۹۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 15 September 2016
قربانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تائید خبرانتصاب خود افزود: با عنایت به عزم دولت تدبیر و امید بر نهادینه سازی و توسعه مبانی رفاه اجتماعی و خدمت رسانی پایدار و عزت مدار بویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی سعی دارم تا حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان انجام دهیم.
وی افزود: مدیریت بهینه از سرمایه های انسانی، تلاش در راستای نهادینه سازی، تقویت و توسعه اخلاق ،تعهد و التزام به بهبود مستمر و ارتقای کیفیت سطح خدمات تخصصی سازمان واهتمام ویژه در راستای استقرار و اجرای نظام مدیریت عملکرد با در نظر گرفتن برنامه های راهبردی، عملیاتی و توسعه سازمان و تکالیف و ماموریتهای محوله از مهم ترین اولویت های کاری من در این سازمان خواهد بود.
اسماعیل قربانی که دارای دکتری علوم اجتماعی گرایش اقتصاد و توسعه از دانشگاه فردوسی مشهد است؛ مدیریت اداره بهزیستی مانه و سملقان و معاونت امور اجتماعی اداره بهزیستی استان را در کارنامه خود دارد.
بهزیستی خراسان شمالی 17هزار نفر را زیر پوشش دارد که از این تعداد هفت هزار و 388 نفر بیماران جسمی و حرکتی، 151نفر ضایعه نخاعی، چهار هزار و 540 نفر بیمار ذهنی، یک هزار و 590نفر نابینا، یک هزار و 903نفر ناشنوا، یک هزار و 339نفر بیمار روانی و 107نفر بیمار گفتاری هستند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار