آیا همه امکانات پیش بینی شده است ؟

ساخت شهرک کوچک در قلب بابلسر !

طبق تحقیقات به عمل آمده به گفته مهندسان و کارشناسان مربوطه، مجوز ساخت حد اکثر طبقات یک زمین سه هزار متری حدود 15 طبقه می باشد ، حال با این وضعیت صدور پروانه 40 یا 45 طبقه کمی غیر قابل هضم است ...چگونه ساخت یک برج به سه برابر مجوز قانونی رسیده است ؟
کد خبر: ۲۹۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 21 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، در حالی که مهندسان بابلسر در شهر زیبای بابلسر به علت مشکلات اقتصادی صدها پروژه را نیمه تمام رها کرده اند ، ساخت دو برج 40 طبقه و 20 طبقه در یک کوچه این شهر در زمینهای کوچک در نوع خود جالب و در عین حال سوال برانگیز است.   
 
در انتهای خیابان طالقانی ، روبروی پارک شورا بالا رفتن سریع یک برج حداقل 20 طبقه ، و نیز ساخت برج دوقلوحداقل 40  الی 45 طبقه  نزدیک به ساحل در زمینی کوچک ( نسبت به تعداد طبقات) کمی عجیب به نظر می رسد .  
 
طبق تحقیقات به عمل آمده به گفته مهندسان  و کارشناسان مربوطه، مجوز ساخت حد اکثر طبقات یک زمین سه هزار متری حدود 15 طبقه می باشد ، حال با این وضعیت صدور پروانه 40 یا 45 طبقه کمی غیر قابل هضم است ...  
 
یعنی با کمک کمیسیون ماده 5 ساخت یک برج به سه برابر مجوز قانونی رسیده است ؟  
پرسش این است چگونه ساخت مجوز چنین برج های عظیمی صادر می شود ؟ طبق شنیده های ما این برج دوقلو در 45  طبقه ساخته می شود ، 5 طبقه اول برای پارکینک در نظر گرفته شده است و در 40 طبقه دیگر در هر طبقه 4 واحد ساخته می شود ؟
 
یعنی در واقع ساخت یک شهر کوچک در دل یک برج بزرگ ؟ سوال این است در حالی که اهالی آن منطقه از کمبود حتی آب رنج می برند ، آیا ساخت چنین شهرک کوچک از نظر امکانات قابل توجیه می باشد ؟
 
آیا همه امکانات از جمله مشکل فاضلاب ، آب ، محوطه سازی، ترافیک فراوان و بسیاری از مسائل از این دست در این طرح پیش بینی شده است ؟
 
هر چند ساخت برج های بزرگ به زیبایی شهر می افزاید ولی هر کاری باید روی اصول خودش انجام شود و چه خوب بود ساخت چنین برج زیبایی در زمینی مناسب ساخته می شد تا در آینده مشکلات فراوان ایجاد نشود .
به هر حال امیدواریم مسئولان مربوطه پاسخ قانع کننده ای برای این پرسش داشته باشند...    

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
آرمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
مطلب جالب بود به مسئله خوبی اشاره کردید شهرداری خونه های کوچک رو خراب میکنه ولی این برجهای......بالا میره....با...
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
بزرگترین معضل بابلسر دفع زباله های شهری است که در منطقه ای نزدیک دریا بدوت هیچگونه پوششی دپو شده و علاوه بر بوی زننده آن که اکثرا در ساحل و خود شهر به مشام میرسد مشکلات زیست محیطی و بهداشتی دیگری را نیز سبب میشود . بهتر است اول شهرداری این نیاز اولیه شهر را مرتفع نماید و بعد به فکر برج سازی و شهرک سازی باشد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار