برگزاری مانور پدافند غیر عامل در شهرستان لنده + تصاویر

مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان طباطبایی لنده و با حضور برخی دستگاه های این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۳۲۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 30 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سیف اله محمدی نسب رئیس آموزش و پرورش لنده در ابتدای مانور در جمع دانش آموزان و مسولین ضمن یاداوری این نکته که پدافند غیره عامل ماهیتی پیشگیرانه و بازدارنده دارد گفت: پدافند غیرعامل به تمامی اقدامات غیر مسلحانه که موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری ،استمرار فعالیتهای ضروری ،کیفیت بخشی پایدار ملی،و تسهیل مدیریت در شرایط بحرانی در زمان تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی چه به صورت درونی و چه بیرونی است ،گفته می شود.
این رزمایش با حضور دستگاه‌های خدماتی اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی و با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) با صدای آژیر خطر به صورت نمادین در دبیرستان علامه طباطبایی آغاز و دانش آموزان نیز با توجه به تمامی نکات ایمنی خود را به مکانی امن رساندند.

در این رزمایش شیوه های مقابله با بحران ، طریقه پناه گیری در زمان بحران و زلزله، شیوه های صحیح انتقال مصدوم، طریقه اطفای حریق و آموزش خونسردی به دانش آموزان آموزش داده شد.
این رزمایش با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده، اداره آموزش و پرورش شهرستان، هلال احمر و آتش نشانی و مرکز اورژانس 115 شهرستان لنده در دبیرستان علامه طباطبایی این شهر برگزارشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار