راوی دفاع مقدس:

کم رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت یک حرکت خائنانه و ضد ارزشی است/ توهین به مقدسات اهل سنت دفاع از صهیونیسم و آمریکاست

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مجتمع آیه های سپاه امام رضا(ع) گفت: بی احترامی و بی توجهی برخی مسئولان نسبت به خانواده شهدا و کم رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی یک حرکت خائنانه و ضد ارزشی است.
کد خبر: ۳۲۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 02 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، دکتر حسن باخرد در یادواره 40 شهید دانش آموز تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و  یاد و خاطره مجاهدان عرصه علم و دانش بویژه شهید حسین فهمیده با اشاره به امتیازات شهیدان معرکه جنگ افزود: افزود:شهید معرکه جنگ را خداوند قبض و روح می کند، غسل و کفن ندارد، زنده اند، نزد خدا روزی می خورند و ناظر بر اعمال همه ما هستند.
 

 
این راوی دفاع مقدس با اشاره به وصیت شهدا و دین و حقی که بر گردن ما دارند یاد آورشد: امروز باید بیش از گذشته ادامه دهنده راه این مجاهدان فی سبیل الله باشیم و نگذاریم حرف ولایت فقیه به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی بر روی زمین بماند.
وی تقویت روحیه استکبارستیزی و جهادی و زنده نگه داشتن مسیر شهدا را مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری در این برهه دانست و متذکر شد: بی احترامی و بی توجهی برخی مسئولان نسبت به خانواده شهدا و کم رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی یک حرکت خائنانه و ضد ارزشی است.
 

 
وی تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل با تشکیل گروه های داعشی، تکفیری و... به دنبال جنگ افروزی و اختلاف در منطقه هستند که توهین به مقدسات اهل سنت دفاع از صهیونیسم و آمریکا و پرداختن به اختلافات قومی، دینی و مذهبی  تیز کردن شمشیر دشمن است.
با خرد خطاب به دانش آموزان خاطر نشان کرد: شهدا از شما محصلین عزیز می خواهند با مجاهدت ،علم آموزی و بصیرت افزایی از ولایت فقیه پشتیبانی کنید چون طبق وصایای شهدا ولی فقیه جان و قلب همه آنان است.
 

 
رزمنده و راوی جنگ با بیان این مطلب که شهدا فرصت طلب بودن ابراز كرد: شهدا از فرصت به دست آمده کمال استفاده را بردند و با همه آمال و آروزهایی که داشتند برای دفاع از انقلاب و اسلام کلاس درس را ترک و به جبهه ها شتافتند و در نهایت به فیض عظمای شهادت نایل آمدند.
وی با اشاره به  گستردگی جنگ نرم دشمن و لزوم مقابله با آن تأکید کرد: دانش آموزان عزیز به عنوان افسران عرصه جنگ نرم ضمن  بررسی آسیب ها و تهدید های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پوزه استکبار جهانی را در این عرصه بزنند تا همانند شهدا ستاره شوند.
 

 
درادامه رئیس اداره آموزش و پرورش تربت جام گفت: در دهه 60 بیش از 36 هزار شهید دانش آموز و 40 شهید محصل این شهرستان به نمایندگی از این قشر براساس اعتقاد، دین، تکلیف وخلوصی که از دم مسیحایی امام راحل بدست آوردند عازم جبهه شدند.
 محمد رضا کامیابی افزود: درهشت سال دفاع مقدس شهدا والامقام با شهادت و از خود گذشتگی از اسلام ، قرآن و ارزش های اصلی انقلاب و مسیرعزت و سرافزاری این ملت پاسداری کردند و این حماسه و افتخار آفرینی تکرار شدنی نیست.
 

 
گفتنی است؛ یادواره 40 شهید دانش آموز و سه هنر جوی هنرستان کشاورزی امام جعفر صادق (ع) شهیدان زیبایی، رمضانی و نیازی فر شهرستان تربت جام  در سالن اجتماعات این مرکز آموزشی با حضور مسئولان اجرایی،نظامی،انتظامی،عقیدتی،فرهنگیان ودانش آموزان برگزارگردید و در پایان مراسم از خانواده سه شهید هنرجو با اهدا لوح سپاس وهدایا تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار