فرمانده سپاه خوی در یادواره شهدای دانش آموزی:

شهدای هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای سعادت بشری است

همزمان با هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی یادوراه شهدای دانش آموزی به همت بسیج دانش اموزی خواهران شهرستان خوی در واحد مقاومت تیزهوشان فرزانگان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 03 November 2016

 به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي ، فرمانده سپاه خوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای کشور ما اجازه فتح خاک مقدس کشورمان را  به دشمن  ندادند و اینک وظیفه دانش آموزان، دشمن شناسی و جلوگیری از نفوذ و حاکم شدن برفکر وتفکر جوانان ایرانی است.
سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی ضمن توصیه ای به دانش آموزان افزود: همه ی ما و خصوصا شما دانش آموزان باید اهداف و آرمان‌های شهدا را بدانیم و برای تحقق آنها تلاش کنیم چرا که دشمن می‌خواهد نسل آینده ساز نسبت به اهداف انقلابی و ارزشهای اسلامی بی تفاوت باشد و جامعه دچار خودباختگی و عقب ماندگی فرهنگی شود .
وی تصریح کرد: دشمن جوانان ما را شناخته و برای تضعیف اعتقادات آنان می‌کوشدو همواره برای اجرای توطئه‌های خود برنامه‌ریزی می‌کند پس ما باید خواسته رهبری و شهدارا تحقق بخشیم چرا که کشور ما دارای فرهنگی اصیل و سابقه‌داراست.

سرهنگ علایی در ادامه شهدای هشت سال دفاع مقدس را بهترین الگو برای سعادت بشری دانست و افزود: شما عزیزان که با عنوان تیزهوش و نخبه هستید اگر می خواهید کشور به دست نااهلان و دشمنان ابدی اسلام و انسانیت نیفتد باید هدف خود را همانند هدف و خواسته رهبری و شهدا قرار دهید و آینده کشور را به سعادت رهنمون سازید و اجازه ی هیچ تعرضی به دشمن ندهید و با تحصیل علم و تربیت ناب اسلامی لشکر اسلام را یاری دهید.
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار