اجرای نواهای ضد استکباری توسط ۵۰ هزار دانش آموز

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی از اجرای نواهای ضداستکباری توسط ۵۰ هزار دانش‌آموز خراسان رضوی همزمان با ۱۳ آبان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 03 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، سرهنگ محمد ترشیزی در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار داشت: در 13 آبان 3 رخداد را داشتیم که نخست تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 42، دوم شهادت دانش آموزان در سل 57 و سوم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 بوده است.

وی افزود: دانش آموزان نسل چهارم انقلاب گرچه دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، اما امروز با روحیه‌ای جهادی و حتی بهتر از نسل اول انقلاب به مبارزه با آمریکای پلید و استکبار جهانی پرداختند.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز به دنبال تربیت دانش آموزان انقلابی هستیم، خاطرنشان کرد: در راه حفظ و اعتلای این نظام و انقلاب 36 هزار دانش آموز و 4 هزار معلم شهید در سطح کشور تقدیم شده که از این میزان 2100 دانش آموز و 1700 معلم شهید از خراسان رضوی هستند.

ترشیزی گفت: بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در تعامل با سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بحث نواهای ضداستکباری را داشتیم و 50 هزار دانش آموز مشهدی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان به اجرای برنامه پرداختند.

علیرضا کاظمی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در حاشیه این برنامه اظهار داشت: شور و شعف دانش آموزان در سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با این جنایتکار بزرگ از سال 57 آغاز شده و همچنان ادامه دارد و هیچگاه پایان نمی‌یابد.

وی افزود:  همه ساله پرشورتر از سال قبل شاهد برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در سراسر کشور هستیم و حضور پرشور دانش آموزان در روز پنجشنبه در این راهپیمایی که روز تعطیلی مدارس است هم بسیار پررنگ بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه جنایات آمریکای خائن و حامیانش هیچگاه فراموش نمی‌شود، گفت: 13 آبان بهترین فرصت برای نشان دادن انزجار آحاد مردم به ویژه دانش آموزان از این جنایتکار بزرگ است.

کاظمی بیان کرد: دشمن با اقدامات شوم خود برای دانش آموزان در فضای مجازی برنامه دارد و می‌خواهد که آنان را فریب دهد و در این رابطه مجموعه‌هایی همچون سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با اقدامات مؤثر خود آن‌ها را آگاه کرده‌اند تا آینده‌سازان فردای جامعه فریب دشمنان پلید و مکار را نخورند.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار