رزمایش شهدای مدافع حرم در قزوین برگزار شد

رزمایش شهدای مدافع حرم به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور جمعی از نیروهای بسیجی و چهار گردان بیت المقدس در تیپ صاحب الامر (عج ) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 04 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، این رزمایش در دو روز برگزار شد و شرکت کنندگان در آن، توان دفاعی، نظامی و امدادی خود را محک زدند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع ) قزوین حاضر در این رزمایش گفت: در این رزمایش نیروهای بسیجی و گردان بیت المقدس، توان دفاعی، نظامی، امنیتی و امدادی خود را به نمایش گذاشته اند.
سرهنگ پاسدار داوود بهرامی افزود: در این رزمایش فعالیت های کوی و برزن،عملیات امداد و نجات، تاکتیک های امنیتی و بازرسی، دفاع از مراکز حساس و مهم، کمین و پدافند اجرا شد.
وی تصریح کرد:اجرای این رزمایش به منظور سنجش توان نظامی بسیجیان و نیروهای سپاه برای مقابله با بحران ها و حوادث غیر مترقبه و تقویت توان دفاعی بسیجیان است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع ) قزوین ادامه داد: آشنایی بیشتر نیروهای بسیجی با شرایط سخت زندگی، حفظ و انسجام نیروها، تمرین های مختلف دفاعی، افزایش و تداوم آموزش نظامی بسیجیان از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش بوده است.
سرهنگ بهرامی یادآور شد: مرحله بعدی این رزمایش با حضور نیروهای گردان کوثر قزوین در بیستم آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار