زمین ساختمان بنیادنخبگان درهمدان مهیاشد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: زمینی برای ساخت ساختمان این بنیاد در نظر گرفته شده که با تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 08 May 2015
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: زمینی برای ساخت ساختمان بنیاد نخبگان در نظر گرفته شده که با تأمین اعتبارات عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

به گزارش فارس ، رضا قیاسی در آیین معارفه رئیس بنیاد ملی نخبگان همدان، با اشاره به اهمیت نقش این بنیاد در تربیت نخبگان، اظهار کرد: نتیجه زحمات دست‌اندرکاران این بنیاد باعث توسعه و تعالی استان و کشور خواهد شد. 

وی با اشاره به انتخاب غلامحسین مجذوبی به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان، خاطرنشان کرد: او فردی مورد قبول و دارای سوابق و جایگاهی ارزنده است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه افراد دارای مقبولیت می‌توانند به اهداف عالی دست یابند، گفت: مسئولیت اداره بنیاد نخبگان به عنوان یک بنیاد نوپا بسیار سخت است. 

وی با اشاره به محل اجاره‌ای بنیاد نخبگان همدان، ادامه داد: آقای مجذوبی با وجود اینکه هنوز بر سر کار نیامده اما پیگیر زمین این بنیاد بوده و از ما نیز قول اعتبار را گرفته است. 

قیاسی افزود: زمینی برای ساخت ساختمان این بنیاد در نظر گرفته شده که با تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.  

وی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان یک بنیاد نوتأسیس است، افزود: ما در حمایت و کمک به این بنیاد تلاش خواهیم کرد که البته پیشبرد اهداف نیازمند همکاری همه‌جانبه سایر دستگاه‌ها است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با اشاره به قدمت دانشگاه‌های استان، گفت: وجود دانشگاه‌های متعدد، تعداد دانشجویان و سطح علمی اساتید باعث می‌شود که به سمت برترین‌ها پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان کشور همواره در المپیادها رتبه‌های خوبی را کسب کرده‌اند، عنوان کرد: رتبه ما در المپیادها 15 است که این قابلیت دانشجویان را نشان می‌دهد. 

قیاسی با بیان اینکه دولت جدید با سیاست‌های خود توانست نگرش دنیا را نسبت به ایران‌هراسی تغییر دهد، گفت: امروز به دنیا ثابت شده که ما به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار