رئیس شورای اسلامی استان قم مطرح کرد

گلایه از تعامل نداشتن برخی مدیران با شوراها

رئیس شورای اسلامی استان قم گفت: برخی از مدیران به ویژه بخشداران تعامل مطلوبی با شوراها ندارند به همین علت چارچوب روابط میان دهیاران، شوراها و بخشداران رعایت نمی‌شود درحالی که شوراها می‌توانند تحقق اهداف دولت را رقم بزنند.
کد خبر: ۳۲۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۵ 09 November 2016
به گزارش تابناک قم، حسن بختیاری در نشست شورای اسلامی استان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی استان درخواست اصلاح تبصره سه ماده 64 قانون مالیات‌های مستقیم را به شورای عالی استان‌ها ارسال می‌‌کنند، اظهار کرد: مالیات های دریافتی شهرداری به عنوان یکی از درآمدهای پایدار باید به صورت مستقیم به شهرداری‌ها واگذار شود و دولت نباید در این مالیات‌ها تصرف داشته و تداخل ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه درآمدهای مالیاتی دولت در بخش‌های مختلف هر ساله افزایش می‌یابد، اضافه کرد: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به صورت مستقیم به شهرداری‌ها می‌تواند هزینه‌های مورد نیاز این مجموعه‌ها را تامین کند.

رئیس شورای اسلامی استان قم از معاونت عمرانی استانداری به عنوان موتور محرکه فعالیت‌های عمرانی استان یاد کرد و گفت: شوراها به منظور پیگیری مشکلات مردم و پیشبرد اهداف موارد نظر استان در این حوزه ارتباط مطلوبی با معاونت عمرانی استانداری دارند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات جایگاه شوراهای شهر و استان محترم شمرده نمی‌شود، مطرح کرد: برخی از مدیران استان به ویژه بخشداران تعامل مطلوبی با شوراها ندارند به همین علت چارچوب روابط میان دهیاران، شوراها و بخشداران رعایت نمی‌شود درحالی که شوراها می‌توانند تحقق اهداف دولت در نقاط مختلف نظام اسلامی را رقم بزنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار