مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان خبر داد:

برگزاری جشنواره "رسام "در پایان سرشماری

جشنواره رسانه، سرشماری، اطلاع رسانی و مردم (رسام) در پایان سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان و در نیمه دوم آذر ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می گردد.
کد خبر: ۳۲۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 14 November 2016
 جشنواره رسانه، سرشماری ،اطلاع رسانی ومردم (رسام) در پایان سرشماری عمومی نفوس ومسکن استان و در نیمه دوم آذر ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می گردد.

 حسین پیش قدم با اعلام این خبر گفت: به منظور تجلیل و ارج نهادن به خبرنگاران ،خبرگزاریها ،مدیران نشریات و مطبوعات و مسئولین روابط عمومی سازمانها و دستگاههای اجرایی استان نخستین جشنواره رسانه، سرشماری، اطلاع رسانی و مردم با نام «رسام» برگزار می شود.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان تصریح کرد: برگزاری جشنواره مذکورفرصتي فراهم مي آورد تا شرکت کنندگان در آن بتوانند اقدامات وعملکرد خود را با موضوع سرشماری عمومی نفوس ومسکن 1395 در زمینه خبرـ عکس ـ گزارش ـ مصاحبه ـ مقاله ـ تیتر، در معرض رقابت قرار داده و اين امكان را ايجاد مي كند كه آثار برتر رسانه اي مورد توجه و تجليل قرار گيرند.

وی گفت: بی شک پايبندي اصحاب رسانه به اصول حرفه اي روزنامه نگاري واطلاع رسانی، مورد توجه قرار دادن مسائل جدي جامعه، رعايت اصول و ادبيات مطلوب نگارشي و رعايت چارچوب ها و قوانين مطبوعاتي از معيارهاي اصلي داوري در اين جشنواره خواهند بود.

پیش قدم با اشاره به مهمترین اهداف جشنواره «رسام» اظهار کرد: اطلاع رسانی صحیح و دقیق پیرامون فعالیت های صورت گرفته در ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 استان، تبیین نقش رسانه در افزایش هم افزایی عمومی، ارج نهادن به همکاری رسانه ها در این اقدام ملی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره «رسام» است.

وی افزود: محورهای این جشنواره، سرشماری و توسعه، نقش سرشماری در برنامه ریزی،سرشماری ، اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل، ظرفیت های سرشماری و آمار، سرشماری و برنامه ششم توسعه،سرشماری اینترنتی فرصتها،تهدیدها ،قوتها وضعفها، نقش روستاها و شهرها در کارکرد سرشماری، آمار ثبتی ،خوداظهاری ،اعتماد مردم ودولت و تبلیغات وسرشماری هستند.

رئیس سازمان برنامه وبودجه استان در پایان از تمام مدیران روابط عمومی های فرمانداریهاو دستگاههای اجرایی، مدیران ونمایندگی های خبرگزاریها ،نشریات و مطبوعات استانی،درخواست نمود آثار خودشان را به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان برنامه و بودجه ارسال نمایند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار