فرمانده بسیج بیرجند:

اعطای تسهیلات یک‌ونیم میلیارد تومانی به 65 کارگاه اقتصاد مقاومتی/ اجرای بیش از 100 برنامه در همه رده‌های بسیج

فرمانده بسیج بیرجند گفت: در سال‌جاری یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به حدود 65 کارگاه اقتصاد مقاومتی و زود بازده تسهیلات واگذار شده است.
کد خبر: ۳۳۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 16 November 2016
غلامرضا فلاحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های هفته بسیج بابیان‌این‌که هفته بسیج با صد عنوان برنامه برگزار می‌شود گفت: بسیج بزرگترین مدافع اسلام و انقلاب و قوام انقلاب به بسیج است.
وی افزود: بسیج به عنوان یک نیروی عظیم، حافظ انقلاب اسلامی است و به همی علت باید قدردان بسیج باشیم و از ظرفیت بسیج در عرصه‌های مختلف در راستای اهداف انقلاب و خدمت به مردم استفاده کنیم.
فرمانده بسیج بیرجند بابیان‌این‌که در شهرستان بیرجند بیش از 450 رده بسیج وجود دارد اظهار کرد:‌ در همه رده‌های مختلف بیش از 100 برنامه اجرا خواهد شد.
فلاحی بابیان‌این‌که بسیج از ابتدای شکل‌گیری، خدمتگذار انقلاب اسلامی بوده است گفت: اولین برنامه، دیدار فرماندهان، مسئولان، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین با نماینده ولی فقیه در استان است.
 وی اضافه کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی از محل میدان آزادی بیرجند به سمت مزار شهدای باقریه در اولین روز از هفته بسیج و عزاداری دسته‌جمعی در مزار شهدای باقریه با سخنرانی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی برنامه‌ی دیگرِ هفته بسیج است.
برگزاری همایش بزرگ‌مرد کوچک با حضور 1200 نفر از دانش‌آموزان مقطع اول و دوم دبیرستان در حسینیه جماران با سخنرانی مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور، تجمع بسیجیان با عنوان میثاق با ولایت با حضور 17 گردان بیت‌المقدس، امام حسین علیه‌السلام و امام علی علیه‌السلام در محل ناحیه بیرجند، غبار روبی گلزار شهدا با حضور بسیجیان و مسئولان استانی و شهرستانی و برگزاری میقات‌الصالحین با حضور 70 درصد حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌هایی بود که فرمانده سپاه بیرجند به آن‌ها اشاره کرد.
فلاحی بابیان‌این‌که 2 هزار و 500 حلقه صالحین در شهرستان بیرجند در کلیه اقشار سازماندهی شده‌اند گفت: برگزاری کارگاه‌های هم‌اندیشی و افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج است.
 وی افزود: در سال‌جاری یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به حدود 65 کارگاه اقتصاد مقاومتی و زود بازده تسهیلات واگذار شده است.
فرمانده بسیج بیرجند، فضاسازی عمومی در کلیه رده‌های بسیج و ادارات، دیدار با خانواده‌های شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام سخنران به مدارس، برگزاری نشست‌های عاشقان ولایت و منتظران موعود، ویزیت رایگان در مناطق روستایی و محروم شهرستان، مسابقات ورزشی و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.
فلاحی گفت: یک مرحله اعزام دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با حضور 191 دانش‌آموز صورت گرفته و در مرحله‌ی بعدی در بهمن و اسفندماه سال‌جاری نیز 450 نفر با 10 دستگاه اتوبوس با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: 585 نفر از دانش‌آموزان دختر نیز با 15 دستگاه اتوبوس در آذرماه سال‌جاری به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار