بهره‌وری اقتصادی در مازندران مطلوب نیست

استاندار مازندران گفت: یکی از سیاست‌های اقتصادی مقاومتی بهروری بود که این بخش در استان مازندران به خوبی اجرایی نشده است.
کد خبر: ۳۳۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 16 November 2016
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح در مراسم افتتاح صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در ساری، اظهار کرد: تاکنون 44 هزار نفر از استان به کربلا معلی اعزام شدند که خدمات ما باید در شان و منزلت زائران باشد.
 
وی افزود: کمیته امداد از نهادهای مردمی و از یادگاران امام راحل(ره) است و خدمات ارزنده ای برای رفع محرومیت در مناطق مختلف ارائه کرده است.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه کمیته امداد نهادی اقتصادی بوده است، افزود: این نهاد مقدس توانسته است با ارائه تسهیلات خوداشتغالی، زمینه اشتغال جوانان استان را فراهم کرده است.
 
فلاح با بیان اینکه کمیته امداد، بسیج سازندگی، فنی و حرفه و بهزیستی در مسیر اشتغال و اقتصاد استان موثر بودند، افزود: باید برای اشتغال فارغ التحصیلان اقدام مناسبی صورت گیرد و مازندران جزو 10 استان برتر در زمینه اشتغال زایی است.
 
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: یکی از سیاست‌های اقتصادی مقاومتی بهروری بوده که این بخش در استان مازندران به خوبی اجرایی نشده است.
 
استاندار مازندران در پایان گفت: صندوق ولایت می‌تواند در رفع نیازهای عمومی مردم نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها و فقر را در جامعه به همراه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار