معاون استاندار کرمانشاه:

آمار بالای فروش و بازدید نمایشگاه کتاب کرمانشاه 'دلگرم‌ کننده' است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به استقبال مطلوب مردم از نمایشگاه کتاب کرمانشاه، گفت: آمار بالای فروش کتاب و بازدید از این نمایشگاه برای همه مسوولان دلگرم‌ کننده است.
کد خبر: ۳۳۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 18 November 2016


به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ، روز جمعه مجتبی نیک‌ کردار اعلام کرد: این نشانه خوبی برای ماست زیرا نشان می‌دهد که مردم کرمانشاه علاقه مند به کتاب و کتاب‌خوانی هستند.


با اشاره به ارایه بیش از ٤١ هزار عنوان کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب کرمانشاه، گفت: این دوره از تنوع خوبی در ارایه کتاب ها برخوردار است و این امر موجب شده نیاز طیف گسترده‌ای از مخاطبان خود را برآورده کند.


وی با اشاره به فروش پنج میلیارد ریالی بُن کتاب طی چهار روز برپایی نمایشگاه، گفت: این امر دلگرمی خوبی برای همه مسوولان استان است زیرا به طور قطع با ارتقا سطح آگاهی جامعه پیشبرد امور سرعت بیشتری به خود می‌گیرد و از طرفی هویت فرهنگی واحدی میان آحاد مختلف جامعه ایجاد می‌شود.


نیک کردار با بیان اینکه نمی‌توان جایگزینی برای کتاب پیدا کرد، گفت: به طور قطعا مطالب پربار و غنی کتاب را نمی‌توان در هیچ جای دیگری یافت و این کتاب است که بین گذشته و حال ما ارتباط برقرار می‌کند.


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به تاثیرات مثبت نمایشگاه کتاب در رونق کتاب و کتابخوانی در جامعه، گفت: این رویدادها باید همواره مورد حمایت مسوولان باشد تا بتوانیم گامی مثبت در جهت افزایش آگاهی جامعه برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار