بارش باران از فردا در قم آغاز می شود

کارشناس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: با توجه به ورود سامانه بارش و افزایش میزان ابر، بارش باران از فردا در قم آغاز می شود.
کد خبر: ۳۳۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 19 November 2016
به گزارش تابناک قم، مرتضی صبوری با اعلام وضعیت هوای این هفته قم عنوان کرد: در این هفته سامانه بارش طبق پیش بینی های انجام شده وارد قم می شود و از فردا یکشنبه شاهد بارش باران، رگبار، رعد و برق در برخی از مناطق قم خواهیم بود.

این کارشناس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم تصریح کرد: بر اساس این گزارش امروز نیز هوای قم نیمه ابری است که فردا بر میزان ابرها افزوده می شود.

وی تصریح کرد:بارش باران از فردا کمابیش تا روز پنجشنبه ادامه دارد همچنین سرعت وزش باد در روز یکشنبه هم زمان با آغاز بارش باران تا 35 کیلومتر بر جهت شمال غربی گزارش می شود.

صبوری خاطرنشان کرد: طبق این گزارشان با توجه به کاهش دمای هوا از فردا در اواسط هفته شاهد بارش برف نیز در برخی از مناطق سردسیری قم هستیم.

وی عنوان کرد: کاهش دمای هوا از امروز آغاز می شود و تا فردا به 15 درجه سانتی گراد نیز خواهد رسید.

این کارشناس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم تصریح کرد:در این هفته با توجه به وزش باد و بارش باران، آلودگی هوا نداریم و برای قم هوای سالم پیش بینی می شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار