دمای هوای گیلان کاهش می‌یابد

کد خبر: ۳۳۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 03 December 2016
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت:وزش باد گرم تا عصر امروز ادامه دارد و پس از آن شاهد کاهش دمای هوا در گیلان هستیم.

 مازیار غلامی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان گفت:نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه است به تدریج از بعد ازظهر شنبه جریانات جنوبی تضعیف و طی عصر و شب با شمالی شدن جریانات سطح زمین ضمن کاهش دما،افزایش ابر مورد انتظار است.

وی ادامه داد:بر این اساس وزش باد گرم(بعضی نقاط شدید)پیش بینی می شود و به تدریج از بعدازظهر شنبه جریانات جنوبی تضعیف و طی عصر و شب با شمالی شدن جریانات سطح زمین، ضمن کاهش دما، افزایش ابر مورد انتظار است.

غلامی اضافه کرد:هوای گیلان برای صبح تا بعد از ظهر، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گرم بعضی نقاط شدید و عصر و شب،به تدریج افزایش ابر و وزش باد(شمالی)و برای یکشنبه کمی ابری تا نیمه ابری،گاهی افزایش ابر و وزش باد اواخر وقت احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد:هوای گیلان برای روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری و مه آلود،بعضی ساعات بارندگی و وزش باد،کاهش دما،اواخر وقت ارتفاعات بارش برف دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری،به تدریج افزایش ابرو بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار