ایرانی ها اندازه پاکستانی ها هم لیاقت خودروهای خوب را ندارند؟

مونتاژ و تولید خودروهای با کیفیت در خود پاکستان انجام می گیرد و اشتغال زایی انجام می پذیرد و حتی این خودروهای تولید شده صادر هم می شوند.یعنی هم دولت و هم مردم سود می کنند و هم همه سوار خودروهای باکیفیت با قیمت مناسب می شوند.آیا ایرانی ها که دست به خرید خودرویشان خوب است و به اصطلاح بسیار ماشین بازتر از پاکستانی ها هستند لایق سوار شدن به خودروهای به روز با قیمت واقعی نیستند؟
کد خبر: ۳۴۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 11 December 2016
شرکت خودروسازی کره جنوبی کیا موتور مونتاژ خودرو در پاکستان را آغاز خواهد کرد.ورود دوباره کیا به پاکستان، از تلاشهای دولت این کشور برای متحول کردن بازار خودرو که در دست خودروسازان ژاپنی تویوتا، هوندا و سوزوکی است، حمایت می کند.
 
خودروسازان ژاپنی با شرکای بومی در پاکستان خودرو مونتاژ می کنند. خودروساز فرانسوی رنو ماه گذشته موافقت کرد در کارخانه جدیدی در پاکستان سرمایه گذاری کند و مقامات پاکستانی اعلام کرده اند سرگرم مذاکره با خودروسازان متعددی هستند.
 
دولت پاکستان بر این باور است که رقابت فزاینده به پایین آوردن قیمت خودرو در این کشور کمک می کند و در ماه مارس سیاست خودرویی جدیدی را اعلام کرد که با عرضه تعرفه‌های وارداتی مناسب، از ورود خودروسازان جدید به این کشور حمایت می کند.
 
توجه بفرمایید که تمام تلاش دولت پاکستان این است که قیمت خودروها پایین و کیفیت بالا برود.
 
به گزارش تابناک فارس:این سیاست دولت پاکستان در حالیست که طبق آمار بدست آمده نسبت خرید خودرو به جمعیت این کشور به هیچ وجه قابل قیاس با کشور ایران نیست.
 
مونتاژ و تولید خودروهای با کیفیت در خود پاکستان انجام می گیرد و اشتغال زایی انجام می پذیرد و حتی این خودروهای تولید شده صادر هم می شوند.
 
یعنی هم دولت و هم مردم سود می کنند و  هم همه سوار خودروهای باکیفیت با قیمت مناسب می شوند.
 
آیا ایرانی ها که دست به خرید خودرویشان خوب است و به اصطلاح بسیار ماشین بازتر از پاکستانی ها هستند لایق سوار شدن به خودروهای به روز با قیمت واقعی نیستند؟
 
بر اساس گزارش رویترز، پاکستان که حدود ۲۰۰ میلیون نفر جمعیت دارد پتانسیل بالایی برای رشد دارد اما تنها ۱۸۰ هزار خودرو در سال مالی ۲۰۱۵-۲۰۱۴ در این کشور به فروش رفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار