به مناسبت فرا رسیدن اعیاد فرخنده ماه ربیع‌الاول صورت می‌گیرد

بخشش جرایم تیم‌های باشگاهی فوتبال و فوتسال قم

جرایم نقدی تیم‌های باشگاهی فوتبال و فوتسال استان قم از سوی هیأت فوتبال به مناسبت فرا رسیدن ایام خجسته ربیع‌الاول مورد بخشش قرار گرفت.
کد خبر: ۳۴۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 12 December 2016
به گزارش تابناک قم، هیأت فوتبال استان قم به مناسبت فرا رسیدن ایام خجسته و نورانی ماه ربیع‌الاول و میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) جرایم نقدی تیم‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های قم را مورد بخشش قرار دارد.

البته اطلاع رسانی این موضوع به مدیران، مربیان و بازیکنان تیم‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های استان قم در حالی صورت گرفته که بخش جرایم نقدی از سوی هیأت فوتبال استان قم تنها شامل بخشی از مجموع جرایم تیم‌ها یا بازیکنان فقط تا سقف سه میلیون ریال است.

فوتسال قم که روزهای شلوغ و پرکاری را به واسطه برگزاری مسابقات لیگ‌های استانی و همچنین حضور تیم‌های قمی در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور سپری می‌کند، از امروز میزبان رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور نیز خواهد بود.

بر همین اساس به واسطه برگزاری مسابقات لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور و همچنین تشکیل اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی هاکی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، زمان برگزاری مسابقات لیگ‌های فوتسال باشگاهی در قم تغییر کرد.

همچنین کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم به اطلاع تمامی مدیران تیم‌های باشگاهی فوتسال قم رسانده که بر اساس استعلام انجام شده و مطابق با شرایط آیین‌نامه، بازیکن آزاد شامل بازیکنانی است که در لیست هیچ تیمی نباشد حتی اگر از سال قبل قرارداد داشته باشد.

دیگر تصمیم اخیر کمیته فوتسال قم راجع به تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم است و بر این اساس تیم‌هایی که آلبوم خود برای حضور در مسابقات فوتسال رده نونهالان باشگاه‌ها را تا کنون تحویل نداده‌اند آخرین مهلت ارائه آلبوم و مدارک آنها امروز است.

دو فوتسالیست مستعد و آینده‌دار قم یعنی مهدی کبیری و سیدحسین رضوی نیز با دعوت به اردوی تیم ملی فوتسال رده سنی امید در دو دیدار تدارکاتی به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی 2017 زیر 20 سال آسیا به مصاف تیم ملی روسیه رفتند.

تیم ملی فوتسال امید ایران در حالی یک برد و یک باخت برابر تیم ملی روسیه کسب کرد که برد این تیم با نتیجه چهار بر دو مقابل امید روسیه به دست آمد و دو بازیکن جوان و آینده‌دار فوتسال قم بیش از 30 دقیقه از زمان بازی را در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و نمایش قابل قبولی از خود ارائه کردند.

در این بازی مهدی کبیری و سیدحسین رضوی بارها با تکنیک‌های فردی ناب خود تماشاگران حاضر در سالن برگزاری بازی‌ها را به وجد آوردند، ضمن اینکه ضربه چیپ و زیبای مهدی کبیری که شماره 10 تیم ملی فوتسال امید ایران نیز بر تن او بود از زیباترین صحنه‌های این بازی بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار