بازآفرینی بهارستان جامی توسط نویسنده ایلامی

کتاب بهارستان جامی متشکل از 12 حکایت در 60 صفحه توسط «مرتضی حاتمی» بازآفرینی شد.
کد خبر: ۳۴۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 26 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛«مرتضی حاتمی» اظهار کرد: با هدف در دسترس قرار دادن تعدادی از حکایت‌های بهارستان جامی برای مخاطبان کودک و نوجوان و کمک به اقتصاد خانواده، مجموعه‌ای از 12 حکایت به‌گزینی و بازآفرینی شده و در مجلدی 60 صفحه‌ای به صورت مصور چاپ و منتشر شده است.

این بازآفرین ادبیات کودک و نوجوان با بیان اینکه این مجموعه با کاغذ و جلدی نفیس منتشر شده است، تصریح کرد: در این کتاب، 12 عنوان حکایت بازآفرین شده وجود دارد که خانم (زهره خرامان( آنها را تصویرگری و ناشر کتاب را برای گروه سنی «ج» (چهارم تا ششم دبستان) منتشر کرده است.

حاتمی گفت: انتشار مجلدهایی نفیس از آثار ادبیات کلاسیک برای مخاطبان، والدین و اولیای تربیتی با هدف کمک به اقتصاد خانواده و در دسترس قرار دادن مجموعه آثار از ادبیات کلاسیک صورت می‌گیرد و علاوه بر آن جامعه‌ی مخاطب در خصوص دریافت و تهیه‌ی مناسب کتاب، در صرف هزینه‌های مالی صرفه جویی می‌کند.

حاتمی افزود: «شتر به قیمت گربه!، گرگ نادان و روباه دانا، دوستی گرگ و سگ!، پند روباه چه بود؟، گنجشک دانا، عاقبت عقرب بدجنس، عاقبت موش طمع کار، روباه دوراندیش، روزی گرم در میان نخلستان، سنگ پندآموز، دو پرنده‌ی مغرور و دوستی دزد و کک» عناوین حکایت‌های (قصه‌های بهارستان جامی) است، که پیش‌تر به صورت مستقل و مجزا منتشر شده است. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار