مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

معرفی 17 واحد تولیدی قم به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از افزایش 30 درصدی شناسایی و معرفی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک خبر داد و گفت: 17 واحد تولیدی صنایع کوچک قم به این صندوق معرفی شدند.
کد خبر: ۳۵۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 31 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برنامه‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این شرکت توانسته است با بررسی 35 طرح و واحد صنعتی 17 واحد را برای دریافت ضمانتنامه دریافت بالغ بر 100 میلیارد ریال تسهیلات بانکی معرفی کند.

وی با اشاره به روند شناسایی و معرفی واحد‌ها گفت: ابتدا براساس خوداظهاری و یا طی بازدید‌های میدانی صورت گرفته واحدهای متقاضی درخواست و مشکلات وثیقه برای تسهیلات بانکی را اعلام می‌کنند و درخواست‌ها توسط مدیران و کار‌شناسان صنایع کوچک قم و نمایندگی صندوق ضمانت استان بررسی شده و در صورت تایید برای اخذ دریافت ضمانتنامه به تهران معرفی می‌شوند.

طیبی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته تعداد واحدهای معرفی شده 13 مورد بود، تصریح کرد: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته این آمار با 30 درصد افزایش از 13 مورد به 17 مورد افزایش یافت و بیش از نیمی از واحدهای معرفی شده نیز در مرحله پایانی دریافت ضمانتنامه‌های درخواستی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم ضمانتنامه‌های صادر شده توسط صندوق ضمانت صنایع کوچک را در راستای تامین و جایگزینی مناسب برای وثیقه‌های بانکی دانست و گفت: صندوق ضمانت صنایع کوچک برای تا 85 درصد مبلغ وام دریافتی ضمانتنامه دریافت می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار