کشف 211 کیلوگرم مواد مخدر دربابلسر

فرماندار بابلسرگفت که از ابتدای سال جاری تاکنون 211 کیلوگرم مواد مخدر اعم از تریاک و مواد صنعتی در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۵۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 31 December 2016
به گزارش تابناک مازندران،  سیدعلی اسد روز شنبه در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود : از این میزان 90 کیلوگرم توسط نیروی انتظامی و 121 کیلوگرم هم از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد.
وی گفت : همچنین در سال جاری 700 نفر معتاد و بی خانمان در بابلسر دستگیر شدند که 30 نفر به کمپ ترک اجباری اعتیاد استان در قاجارخیل ساری و بقیه به سه کمپ شهرستان انتقال یافتند.
او افزود : اشتغال و کارآموزی معتادان بهبود یافته بسیار حائز اهمیت است و باید در این زمینه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای با برگزاری کلاس های متعدد هم مهارت زندگی و هم مهارت شغلی به آنان ارائه شود.
 
فرماندار بابلسر به کشت ماده مخدر گراس در بعضی از منازل روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت که این کار به صورت مخفیانه انجام می شود و ما هم از طریق دهیاری ها هشدارهای لازم را می دهیم و هم
با همکاری بهزیستی با نصب بنر های مختلف در روستاها ، در خصوص خطرات کشت این ماده مخدر اطلاع رسانی می کنیم .
وی افزود : آگاهی بخشی مردم به خصوص خانواده هایی که دارای جوان هستند بسیار حائز اهمیت است و مجدانه از رسانه ها می خواهیم برای تنویر افکار عمومی تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار