اولویت کاری تاکسیرانی ملایرمشخص شد

به گفته رئیس سازمان تاکسیرانی ملایر تعویض تاکسی‌های فرسوده شهری در دستور کار سازمان تاکسیرانی ملایر قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 18 May 2015

رئیس سازمان تاکسیرانی ملایر تعویض تاکسی‌های فرسوده را یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی ملایر برشمرد.

به گزارش فارس ، محمد لطفی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 200 دستگاه تاکسی در این شهرستان فعال است، اظهار داشت: از این تعداد 427 دستگاه تاکسی خطی و 627 دستگاه تاکسی‌ گردشی هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان تاکسیرانی ملایر در راستای رضایت شهروندان بیان کرد: در این زمینه با همکاری سایر دستگاه‌ها، تخلفات تاکسیران‌ها مورد بررسی قرار گرفته و با آن برخورد می‌شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی ملایر از وجود 400 دستگاه تاکسی فرسوده در ملایر خبر داد و گفت: تعویض این تعداد تاکسی یکی از اولویت‌های کاری سازمان تاکسیرانی ملایر است.

وی تصریح کرد: به‌دلیل وجود برخی مشکلات همچون وام بانکی، باز نشدن سایت و... نتوانستیم این تعداد تاکسی را با تاکسی‌های نو و جدید جایگزین کنیم.

لطفی با بیان اینکه یکی از طرح‌های سازمان تاکسیرانی ملایر نصب دستگاه کارتخوان در تاکسی‌هاست، عنوان کرد: در این زمینه جلسات مختلفی را با بانک‌ها، مسئولان شهرداری و شورای شهر داشتیم و هنوز این طرح در حال بررسی و پیگیری است که امید می‌رود بتوانیم این طرح را عملی کنیم.

رئیس سازمان تاکسیرانی ملایر با اشاره به گران شدن 20 درصدی قیمت کرایه تاکسی از ابتدای اردیبهشت‌ماه گفت: در این زمینه با توجه به مسیرهای داخل شهر نرخ کرایه‌ها به رانندگان اعلام شد که بعد از نصب برچسب این قانون اعمال شده است.

وی با بیان اینکه همه‌روزه گشت و کنترل تاکسیرانی با همکاری پلیس راهور در سطح شهر تردد دارد و با هر نوع تخلف برخورد می‌کند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هر نوع تخلف رانندگان را نیز با این سازمان در میان بگذارند.

لطفی با بیان اینکه سرویس‌دهی به مدارس برای ایجاد امنیت و نظم در رفت و آمد دانش‌آموزان از دیگر اقدامات تاکسیرانی ملایر است، خاطرنشان کرد: در این زمینه تعدادی از ون‌ها و تاکسی‌ها با همکاری آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی کار جابه‌جایی دانش‌آموزان را بر عهده دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار