اخبار شهرستانها:

شهرستان بوکان در جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی رتبه برتر استان را کسب کرد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوکان از جذب 136 درصدی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 13 February 2017



 


به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، صلاح الدین حقگوی گفت: تاکنون 136درصد از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان جذب شده است که این امر بیش از اعتبار ابلاغی است و به این ترتیب تا کنون بوکان رتبه اول استان آذربایجان غربی در جذب اعتبارات رابه خود اختصاص داده است.
وی افزود: میزان این تسهیلات 5میلیارد و 800میلیون و 248 هزار ریال است که به 118 کشاورز بوکانی پرداخت شده است.
حقگوی تصریح کرد: با جذب این تسهیلات، 36 دستگاه تراکتور متوسط، 20 دستگاه تراکتور نیمه سنگین، 11دستگاه کمباین و تعداد 130 دسنگاه ادوات دنباله بند کشاورزان به ناوگان حمل و نقل شهرستان افزوده شده است.
حقگوی اشاره کرد: تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون سال 95، جهت خرید ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات مرغداریها و دامداریها و پرورش آبزیان به کشاورزان با نرخ 15درصد پرداخت می شود.
وی در پایان ضمن تقدیر از مدیریت شعبه مرکزی بانک کشاورزی بوکان خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت کم بافی مانده جهت دریافت این تسهیلات، کشاورزان در اسرع وقت به مدیریت جهاد کشاورزی،و مراکز جهاد کشاورزی دهستانها جهت تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار