ارشد نظامی ارتش در غرب کشور معرفی شد

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارشد نزاجا در غرب کشور روز یکشنبه با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تالار گل نرگس کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۳۸۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 19 February 2017
به گزارش تابناک :  در مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، با تقدیر از زحمات هفت ساله امیر 'منوچهر کاظمی' ، امیر 'فرهاد آریانفر' به این سمت منصوب و معرفی شد.
امیر منوچهر کاظمی فرمانده سابق ارتش استان کرمانشاه در مراسم تکریم و خداحافظی خود، اظهار کرد: در طول 37 سال خدمت خود همواره سعی کردم سربازی شایسته برای انقلاب، نظام و رهبری باشم.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری شجاعانه حضرت آیت الله خامنه ای، کشورمان امروز در نهایت اقتدار و امنیت قرار دارد و نیروهای مسلح نیز سربازانی فداکار برای ولایت بوده اند.
امیر کاظمی افزود: باید قدردان خداوند باشیم که نعمت ولایت را به این کشور عطا کرده تا به واسطه آن انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر در مسیر توسعه، عمران و آبادانی قرار گیرد.
وی در پایان و با بیان اینکه هفت سال مسئولیت فرماندهی ارتش در غرب کشور را عهده دار بوده است، از تمام مدیران و مسوولان استان و همچنین مردم کرمانشاه به خاطر همراهی با نیروهای سلحشور ارتش قدردانی کرد.
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمین ارتش، سردار سرتیپ محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshahو کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.



منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار