فرمانده انتظامي شهرستان محلات؛

پليس و دستگاه قضائي دو ركن قدرتمند جامعه در برقراري امنيت هستند

تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي شهرستان محلات گفت: حمايت همه جانبه دستگاه قضا در راستاي مأموريت هاي اجرايي پليس، پشتوانه قاطع و بسيار محكمي در برخورد با هنجارشكنان است.
کد خبر: ۳۸۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 04 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "جعفر شمس بیرانوند " فرمانده انتظامي شهرستان محلات در جلسه تعامل قضائي با فرماندهي انتظامي شهرستان محلات که با حضور قضات و روسای کلانتری و پاسگاه ها و پلیس های برگزار شد، با اشاره به جايگاه حساس قضاوت و عدالت به تشريح نقش تعيين کننده قضات در تداوم امنيت در جامعه پرداخت.

وي با بيان اينکه لازمه پليس موفق در جامعه، رفتار مقتدرانه توام با اخلاق مداري است، بيان داشت: خدمت به خلق خدا از بالاترين عبادت ها محسوب مي شود و اين توفيقي است که شامل پلیس شده است، تا با افتخار و شور و اشتياق به مردم خدمت کنند و براي آسايش و آرامش و امنيت آنها از هيچ تلاشي دريغ نکنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: حمايت همه جانبه دستگاه قضا در راستاي مأموريت هاي اجرايي پليس، پشتوانه قاطع و بسيار محكمي در برخورد با هنجارشكنان و مخلان نظم و امنيت اجتماعي است و پليس در اين راه با تمام توان و ظرفيت هاي خود سعي مي كند آسايش و امنيت را در بطن جامعه جاري كند.

وي ادامه داد: پليس و دستگاه قضايي در کنار هم مي‌توانند منشاء امنيت پايدار در تمامي زمينه‌ها از جمله مسائل اجتماعي و روحي و رواني براي مردم بوده و با ايجاد چنين تعاملي مردم مي‌توانند از احساس امنيت خوبي برخوردار شوند.

فرمانده انتظامي شهرستان محلات خاطرنشان كرد: پيشگيري بهترين راهكار نجات جامعه از معضلات اجتماعي و كاهش وقوع جرائم در سطح جامعه است.

بیرانوند تاكيد كرد: خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنيت از وظايف مشترک نيروي انتظامي و دستگاه قضايي است و اميدواريم که هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقي، نقش خود را در اين ماموريت حساس به درستي ايفا كنند. .

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در پایان ضمن قدرداني از حمايت هاي قانونمدارانه دستگاه قضا از پليس، بيان داشت: صدور احكام قاطع از سوي دستگاه قضا و اجراي قانونمند آن با رعايت حقوق شهروندي از سوي پليس ضمن تاثير رواني مثبت در جامعه و ايجاد آرامش در افكار عمومي موجب كاهش چشمگير جرائم خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار