همزمان با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال

20 هزار پمفلت آموزشی در مدارس مشهد توزیع می شود

مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن شهرداری مشهد از توزیع هزار20 پمفلت آموزشی همزمان با اربعین شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو و چهارشنبه آخر سال در مدارس سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 13 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد باغبان گفت: فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن شهرداری مشهد همزمان با اربعین شهدای  آتش نشان حادثه پلاسکو و چهارشنبه آخر سال پمفلت‌های آموزشی با موضوع "14 پیام برای برای چهارشنبه ایمن"  تهیه کرده است.
وی افزود: در این پمفلت ها با هدف فرهنگسازی برای کاهش حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال ،برای اقشار مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان14 پیام کلیدی آموزشی  در قالب  تصویرهایی جذاب و با کیفیت تهیه شده است.
مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن شهرداری مشهد با بیان اینکه توزیع این پمفلت‌ها اوایل هفته در همه مدارس سطح شهر مشهد آغاز خواهد شد؛ اضافه کرد: در صورت رعایت کردن این پیامها توسط شهروندان در  چهارشنبه اخر سال انشالله شاهد بروز حوادث و اتفاقات ناگوار  نخواهیم بود.
باغبان یادآور شد: همچنین بنا بر درخواست برخی مدارس مربیانی به صورت داوطلبانه از سوی این فرهنگسرا برای آموزش های اصول ایمنی و عملیات اطفای حریق به دانش آموزان به این مدارس اعزام خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار