نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: روند توسعه استان فارس نگران‌کننده است.

کد خبر: ۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۹ 10 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید حسین ذوالانوار بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فارس به لحاظ تاریخی، جغرافیایی و جمعیتی در سطح کشور استانی ممتاز است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای حرکت دادن استانی ممتاز مانند فارس باید اقدامات بیشتری را شاهد باشیم.

وی گفت: رفع محرومیت‌ها در این استان به همت بیشتری نیاز دارد و با کلنگ‌زنی چند پروژه کوچک نمی‌توان ادعای توسعه داشت.

ذوالانوار افزود: نبود پروژه مهم و چشمگیر در برنامه‌های دهه فجر و نیامدن وزرا به استان فارس در این ایام یک هشدار جدی است و در همین شرایط استان‌های دیگر و حتی استان‌های هم‌جوار شاهد افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های مهمی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: استانی که در مسیر توسعه باشد دارای تکاپویی بیشتری است و وضع موجود شرایط امیدوارکننده‌ای نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی مدیرکلی پروژه مهمی برای افتتاح نداشته باشد، به‌طور طبیعی وزرا نیز به این استان نمی‌آیند، هرچند که نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی این بی‌توجهی وزرا را فراموش نمی‌کنند و به‌یقین پیگیر مطالبات مردم هستند.

ذوالانوار اضافه کرد: نبود اعتبارات و یا شرایط مالی دولت دلیل موجهی برای وضعیت فعلی نیست زیرا فارس استانی با شرایط مناسب و حضور سرمایه‌گذار خصوصی است.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر نماد وحدت است و امیدواریم با الگو گرفتن از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شرایط روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی شاهد یک همدلی مناسب برای پیشرفت این استان باشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: فضای استان فارس باید به سمت کار و سازندگی پیش برود و پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره با جدیت پیگیری شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار