مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد:

ورود بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي به خراسان رضوی

مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: بیش از یک میلیون زائر و مسافر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي به خراسان رضوي وارد شدند.
کد خبر: ۴۰۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 03 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،ابراهیم نصری افزود: طی 18 روز طرح نوروزی یعنی از روز ۲۵اسفندماه 395  تا پايان روز دوازدهم فروردین ماه جاری، در مجموع ۱۱ میلیون و 870 هزار و 807 نفر وارد استان خراسان رضوی شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، شش درصد افزایش را نشان می دهد.
وی ادامه داد: 85.6 درصد از این مسافران با خودروی شخصی، 9.2 درصد با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، سه درصد از طریق ریل و 2.2 درصد به صورت هوایی به این استان سفر کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در این مدت یک میلیون و 89 هزار و 858 زائر و مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به استان خراسان رضوی وارد شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شش درصد کاهش داشته است.
وی افزود: همچنین 10 میلیون و 160 هزار و 747 نفر مع بوسیله خودروی شخصی به این استان سفر کرده اند که رشد 9 درصدی را نشان می‌دهد.
نصری همچنین درباره آمار ورود مسافر به مشهد طی ایام طرح نوروزی اظهار داشت: طی این مدت در مجموع هفت میلیون و 160 هزار و 897 نفر وارد شهر مقدس مشهد شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، هشت درصد رشد داشته است.
وی افزود: از این تعداد، ۱۱ درصد از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ۳.7 درصد هوایی، ۵ درصد از طریق ریل و ۸۰.3 درصد با خودروی شخصی به مشهد الرضا (ع) عزیمت کرده اند.
وی ادامه داد: بر این اساس طی این مدت 800 هزار و 773 نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و پنج میلیون و 740 هزار و 356 نفر با خودروی شخصی به مشهد مقدس سفر کرده اند.
طرح نوروزی ۱۳۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار